Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ti ezt hogyan oldjátok meg...

Ti ezt hogyan oldjátok meg céges környezetben?

Figyelt kérdés
Kezdő programozó vagyok MIT és érdekelne, hogy tik hogyan oldjátok azt meg, hogy ha egy adatbázison kell dolgozni ami 1db excel fájlból áll, akkor hogyan oldható azt meg, hogy ez az 1db excel fájlt több páldányban is lehessen tárolni biztonsági mentés végett és mindig naprakész legyen, tehát folyamatosan frissítve legyen az összes plédány/fájl?

2023. aug. 11. 11:24
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
Nekem amikor ilyet kellett csinálnom, azt úgy oldottam meg, hogy elszaladtam és soha vissza sem néztem.
2023. aug. 11. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%
MikroTiket használunk.
2023. aug. 11. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
38%
Egyébként meg: vagy a paraszti módszer: mindig készítek róla másolatot, mielőtt kritikus műveletet végzek rajta. Kevésb paraszti módszer: ezt a programmal automatikusan elvégeztetem. Még jobb (szerintem) módszer: a beolvasás után más formátumban tárolom el az adatokat, amivel már könnyebb dolgozni.
2023. aug. 11. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
79%

Excel fájlt adatbázisnak titulálni kissé túlzás, de kis KKV-knél egyfajta szegény ember "adatbázis-pótlékaként" elképzelhető.


"Folyamatos" biztonsági mentés képzésére vannak ingyenes megoldások, mint például:

* [link] - ez képes a fájl változtatásakor szinkronizálni

* [link]

* [link]