Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL SkyBoy készítése....

OpenGL SkyBoy készítése. Hogyan lehet megoldani?

Figyelt kérdés
Objektumokat szeretnék beletenni egy másik objektumba, pl: kocka, de úgy, hogy a kocka belső oldalán textúra van. Próbáltam sokféleképpen, de mindig a kocka külső részére teszi a textúrát. Ha valaki jártas a grafikában segítsen már. Köszönöm.
2011. okt. 28. 21:07
 1/4 anonim ***** válasza:
Mivel készíted a modelleket?
2011. okt. 29. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Javaban írom a programot, netbeansel, itt van a kis program amivel először a skyboxot akarom létrehozni. Lefuttatásával, megjelenik a kocka, csak az a baj hogy a textúra a külső oldalán van, én meg azt szeretném, hogy a belső oldalán legyen, hogyan lehet az?

Ha megtennéd és megmondanád mi a rossz benne, hálás lennék. Itt a link ahol elérhető a java fájl. Köszönöm.


*****



* Automatikusan eltávolított tartalom.
2011. okt. 29. 09:51
 3/4 anonim ***** válasza:

Sajnos javához nem nagyon értek, valaki biztosan bír segíteni

Egyébként milyen játék lesz? FPS?

Talán ezek segítenek [link]

[link]

[link]

2011. okt. 29. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Egy olyan program lesz, amibe van pár bolygó, és a háttér a csillagok, ami ezzel a Skyboxal valósulna meg. Köszi a linkeket.
2011. okt. 29. 11:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!