Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen programnyelvvel kezdjem?

Milyen programnyelvvel kezdjem?

Figyelt kérdés
Még elég kezdő vagyok a programozásban és arra lennék kíváncsi, hogy milyen programnyelv lenne az ideális egy kezdőnek.

2012. máj. 15. 19:48
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
Azt mondják a Pascal jó nyelv kezdőknek, bár nem tudom... Talán Visual Basic?
2012. máj. 15. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 iostream ***** válasza:
Python.
2012. máj. 15. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
Angol :"D :D
2012. máj. 15. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
Egy kezdőnek mindegy, milyen nyelven kódol, a programozás lényege ugyanis nem az, hogy lekódolod... Üss a hasadra, az pont jó lesz, ami kijön, aztán koncentrálj inkább arra, hogy összeszedett, szép, jó programokat írjál!
2012. máj. 15. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
Végül is igaz. És kommentáld a kódod, így átlátható lesz.
2012. máj. 15. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim válasza:
Én C#-al kezdtem és az nagyon jó volt mert egyszerű és jól meg lehet vele tanulni az alapokat mint pl.: ciklusok, metódusok, operátorok.. Szóval csak ajánlani tudom.
2012. máj. 15. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
python
2012. máj. 15. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 iostream ***** válasza:

"Egy kezdőnek mindegy, milyen nyelven kódol, a programozás lényege ugyanis nem az, hogy lekódolod."


1. De azért elég fontos része a lekódolás. 15 évesen lehet, hogy úgy tűnik, nem számít a nyelv, de akkor csak gondolj bele, miért van mégis ennyiféle. Minden feladathoz megvan a megfelelő eszköz. Ahogy Javaban nem írunk fizikai szimulációt, úgy C++-ban nem szokás weboldalt csinálni (lehetni lehet persze).