Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy kezdjem el a programozást?

Hogy kezdjem el a programozást?

Figyelt kérdés

Nagyon érdekel de nem tudom h. kezdjem el.A célom az lenne h. tudjak androidra készíteni alkalmazásokat és/vagy játékokat de abszulút kezdő vagyok,szóval?


14/f


2012. márc. 21. 18:23
1 2 3
 1/22 ejbenjaro ***** válasza:
Fogsz egy programozással foglalkozó könyvet, lehetőség szerint olyat, ami kezdőknek való, leülsz és elkezded tanulni. A könyvben szereplő példákat szépen megpróbálod megérteni, leprogramozni, kísérletezel a kóddal és lassan fejlődsz. Hát nagyjából ennyi.
2012. márc. 21. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:

Először is az ELEJÉN!


Viccen kívül, sokan esnek bele abba, hogy kapásból egy hiper-szuper 3D-s MMORPG-t akarnak csinálni, aztán amikor egy sima szöveg kiírás a képernyőre nem megy idegrohamot kapnak és kérdésekkel bombázzák a GYIK-ot.


Első jól mondta, vegyél a kezedbe egy könyvet és hajrá!

Mondjuk ha kifejezetten az android érdekel, akkor érdemes java-t tanulni.

Arra ez a könyv elég jó választás lehet:

[link]


Nem olcsó, ez igaz, de megéri az árát!

Ha valaki tényleg rendesen végig megy rajta és gyakorol, röhögve ír egyszerűbb játékokat (vagy bonyolultabbakat is akár!), aztán ha megvan ezzel egy erős java-s alap, akkor mehet az android specifikus rész.

(Azaz hogy épül fel egy androidos app, activityk stb...)

2012. márc. 21. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
Nekem megvan az a könyv, de kétlem hogy a kérdező értene belőle bármit is!
2012. márc. 21. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 A kérdező kommentje:
Hát én nem estem abba a hibába. :)
2012. márc. 22. 06:55
 5/22 anonim ***** válasza:
100%

Én azt ajánlom hogy először valami egyszerű nyelven tanulj meg programozni mondjuk Pascal.


Itt egy nagyon jó kis 2 részes magyar nyelvű oktató anyag hozzá:


[link]


Nagyon egyszerűen,érthetően fogalmazott és minden lecke végén van gyakorló feladat.