Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mi az értelme ezeknek a...

Mi az értelme ezeknek a tantárgyakna?

Figyelt kérdés
A Pannon Egyetemen vagyok programtervező inós hallgató és lesz olyan tárgyunk, hogy matematikai analízis, meg lináris algebra. Ezeknek mi értelme? Nagyon sokan otthon tanulnak meg programozni és el is tudnak helyezkedni a referenciáikkal, de ezeket nem sajátítják el otthon.

2013. szept. 2. 13:12
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:

"tehát ha megtanulod a technikáját akkor elvileg bármelyik nőt ki tudod elégíteni"


Hát ez pont nem áll meg, minden nő másképp szereti :D

De amúgy tetszik a hasonlat, és igaz, amit írsz :D

2013. szept. 5. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:

1. Azért mert foglalkoztatni kell a sok kiöregedett matek tanárt

2. Azért mert az oktatásról olyanok döntenek akik nem értenek hozzá

3. Mert lehetnek olyan munkakörök ahol keményen kelleni fognak majd ezek (térinformatikai és 3d megoldásoknál például, de fizikai motornál vagy szimulációk írásánál is jól jönnek)

2013. szept. 5. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:

"Azért mert foglalkoztatni kell a sok kiöregedett matek tanárt"

Aham. Mert nem lenne olcsóbb nyugdíjba küldeni őket.. gondolkozz már, mielőtt hülyeségeket írsz.


"Azért mert az oktatásról olyanok döntenek akik nem értenek hozzá"

Legfeljebb a középiskolai szintig szólnak bele a nagyokos politikusok, hogy mit kell tanulni, az egyetemek tanterveibe nem nagyon szoktak beleavatkozni..

2013. szept. 5. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:

,,Azért mert az oktatásról olyanok döntenek akik nem értenek hozzá"


Ebben van némi igazság,sajnos.Mert tényleg úgy kellene mint külföldön,hogy suli mellett azonnal dolgozni és kötelezővé tenném a dolgot,mint Svájcban.

Sok lemaradás van az oktatásban sajnos,pedig ha színvonalas lenne mint mondjuk az amerikai MIT egyetemen akkor tényleg jó lenne 10% elmélet 90% gyakorlat.Így ebben van némi igazság,amit ír a válaszadó.

2013. szept. 5. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:

Kedves 37%-os hasznosságú hozzászóló:


1. Ez pedig így van, nem lehet ennyi embert nyugdíjba küldeni. Ez annál picit komplikáltabb mint ahogyan egy gyerek elképzeli, hogy ha nincs rá szükség akkor elküldjük...


2. Teljesen mindegy, hogy honnan jön. Alig 4 éve a debreceni nagy IT cégek a Debreceni Egyetemnek például ultimátumot adtak, hogy nem vesznek fel több egyetemistát tőlük ha nem olyat tanítanak amire a piacnak tényleg szüksége van, ezután módosult is a tanterv. (Igen, ott voltam az utánna összeült HÖK gyűlésen ahol döntés született a válaszról) Nem a piac szabályozza az iskolában tanultakat, pedig az iskola jobb esetben a piacra küldi a diákjait.

2013. szept. 5. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:

+1

a tanárokra visszatérve "rugjuk ki őket" vonalhoz pedig arról nem is beszélve amikor nincs pénz új tanárokat felvenni az óraszámot viszont ki kell tölteni. van 3 informatika tanárunk aki mellette matematika szakos akkor inkább megéri telezsúfolni matekkal az órarendet, mert így a tanárok kihasználtsága megfelelőbb, és az óraszám is megvan. szükség volt ENNYI matekra? nem, de ez van.


De ismétlem az is bennevan a dologban, hogy vannak szakmák és programozási kérdések amihez igenis szükség van ilyen szintű matekra, de azért azt még 37%-os hozzászólások mellett se hidd, hogy nincs benne semmiféle "márpedig foglalkoztatni kell a tanárokat" vonal.

2013. szept. 5. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:

Nézzétek meg mit lehetne tanítani lineáris algebrából például:

[link]


Ezt szerintem a legmatekellenesebbek is szívesen tanulnák.

Sajnos már éppen vége van, de az anyagok letölthetők, és valószínű hogy újra indul majd.

2013. szept. 5. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:

"1. Ez pedig így van, nem lehet ennyi embert nyugdíjba küldeni. Ez annál picit komplikáltabb mint ahogyan egy gyerek elképzeli, hogy ha nincs rá szükség akkor elküldjük... "

Komplikált a frászt. Ez a komplikált duma csak a magad fajta ostobák pótléka érvek helyett.


"2. Teljesen mindegy, hogy honnan jön. Alig 4 éve a debreceni nagy IT cégek a Debreceni Egyetemnek például ultimátumot adtak, hogy nem vesznek fel több egyetemistát tőlük ha nem olyat tanítanak amire a piacnak tényleg szüksége van, ezután módosult is a tanterv. (Igen, ott voltam az utánna összeült HÖK gyűlésen ahol döntés született a válaszról) Nem a piac szabályozza az iskolában tanultakat, pedig az iskola jobb esetben a piacra küldi a diákjait."

Hát pedig a piac ne szóljon már bele, hogy a tudomány oktatása hogyan folyik. A piacot a profit érdekli, a tudományt pedig az, hogy minél teljesebb képünk legyen a világról. A kettő nem fér össze. Ha a piacon múlna, sehol sem tanítanának történelmet például, mert abból nincs haszna semelyik vállalatnak. Vagy irodalmat. Vagy a mérnököknek, programozóknak bármi olyasmit, ami nincs közvetlenül összefüggésben azzal, amit az adott cégnél csinálniuk kell.

2013. szept. 5. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!