Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Érdemes linuxra fejleszteni?...

Érdemes linuxra fejleszteni? - a kérdés így elég értelmetlen, de részletek lent.

Figyelt kérdés
Az a problémám, hogy játékot készítenék C++-ban, azonban Windows-on bármilyen API-t - próbáltam SDL-t, SFML-t, stb.-t - amit megpróbáltam sose akart menni - úgy csinált mintha semmit nem raktam fel, pedig mindent 100% úgy csináltam, mint ahogy a tutorialok/videót mondták. Most kitaláltam, hogy Linuxon próbálkoznék, mert ott sose volt ilyesfajta probléma. A linux azonban nem túl népszerű - legalábbis a Windows-hoz mérve -, így ez felvet pár kérdést. Bár talán először meg kéne csinálni aztán ilyen kérdést feltenni, de nem tudom.
2014. jan. 23. 18:06
 1/6 anonim ***** válasza:

SDL SFML cross-platform, úgyhogy nem értem a kérdést(nem nagyon).

A másik meg, hogy azt se értem, hogy nem sikerült felrakni. Meg mi nem megy. Na mindegy.

2014. jan. 23. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Játékot leginkább iOS-re, Androidra és konzolokra érdemes fejleszteni, ha sok felhasználót szeretnél.


De egyelőre még távol vagy ettől úgy látom, úgyhogy fejlessz arra, amire jól esik.

2014. jan. 23. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 iostream ***** válasza:
Ha ilyen libet használsz, annak pont az az értelme, hogy lefejleszted Linuxon, és kisebb módosításokkal használható lesz a többi támogatott platformon is. Na most én se értem, hogy mit nem sikerült neked Windowson, mert elég egyértelműek a dolgok, de nyugodtan fejlessz Linuxon, és ha kiadásközelbe érsz, portolod Windowsra. Addigra talán tanulsz annyit, hogy fel tudd tenni rendesen a környezeteket.
2014. jan. 23. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Nem valószínű, hogy hasznos válaszokat fogsz kapni kedves kérdező, mert nem jó kérdést tettél fel. A jó kérdés inkább arra irányulna, hogyan tudod működésre bírni a API-kat.


Az SDL egy remek 2D-s multimédia API, az új verzió SDL2 kifejezetten érett és jól működik. Több támogatást kapott az OpenGL kontextus is benne, de sajnos még mindig elég körülményes nagyobb projektekre, de hát nem is GL-re való.


Az SFML szintén egy nagyobb keretrendszer, jón használható kiforrott.


Igazából bármelyik választás jó, de kérdés, hogy egyáltalán mi kell neked? Mire akarod használni? Van-e kellő tapasztalatod?


Szívesen segítek megoldani a problémát, de akkor kérdezz rá arra.


Ui.: A SDL-hez tuti van CMake azzal gyerekjáték a mékelés.

2014. jan. 23. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Azóta hallottam olyat is, hogy ha ékezetes betű van a Windowsos felhasználó nevemben, akkor nem fog menni...

De mindegy. Linuxon akkor nekiállok. Különben is most jön a SteamOS.

2014. jan. 24. 14:56
 6/6 anonim ***** válasza:
pedig lehet ezt a linket meg a tanáromtól kaptam mert meghalotta valahol, hogy szeretnék pár egyszerü játékot fejleszteni. [link]
2014. jan. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!