Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » 3D Játékhoz milyen programozás...

3D Játékhoz milyen programozási nyelv lenne a legalkalmasabb? (több lent)

Figyelt kérdés

Heló!


Kezdő vagyok, jelenleg is tanulom a programozást, de van egy jó ötletem és szeretném megvalósítani, a játékot 3D-sre szeretném megcsinálni. A másik kérdésem, hogy kb mennyiért lehetne egy programozó (csapattal v 1-el) megíratni az elképzeléseim alapján a játékot? Igen nagy területen játszódna, csak Multiplayer lenne és 1 global szerver.



2014. dec. 22. 16:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Jé, a címkéket elnézve épp egy hasonló ciccot csinálok, csak 2 d-ben, de ugyanúgy nagy terület, 1 szerver, másik galaxis. Ha tudsz csinálni fain műszerfal designt, keress meg.
2014. dec. 22. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

> az elképzeléseim alapján a játékot?


Hát halljuk azt az elképzelést. De minimum százezrek. Számolj vele, hogy nem csak programozó kell, hanem modellező, textúrázó, és a szerver is folyamatos költség lesz (+ ha venni kell a szervert az elején, az sem olcsó móka).

2014. dec. 22. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Egy valóban eladható 3D játéknál a százezreket dollárban kell értelmezni.

G.

2014. dec. 22. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
ha sztárvárszos lesz nem fogja kitörölni az univerzumból a dizni?
2014. dec. 22. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
#4 ment a zöld :) attól függ, én első körben ilyen haveri tesztelős verziót készítek, csak én nem star wars-ost. De pl az ororszokat simàn megcélozhatja, ők senkit nem fognak feljelenteni a jogok miatt.
2014. dec. 22. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem egyébként a szerver fizikai megvásárlása a legkisebb költségelem egy ilyen projektben.
2014. dec. 22. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje: