Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan tudnék c#-ban pong...

Hogyan tudnék c#-ban pong játékot csinálni?

Figyelt kérdés

Nagyából tudom hogy kell csak annyi gondom lenne hogy a panel-en vannak olyan elemek amiket csak egyszer kell rárajzolni vagy ritkán kell újrarajzolni és vannak olyanok amiket többször de ha a refresh függvényt használom akkor az egész panel újrarajzolódik ha pedig az invaildate függvényt akkor pedig semmi sem.

Ezt hogy tudnám megoldani?



2015. aug. 6. 13:42
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
0%

#20-asnak: Látom nagyon a kérdésre koncentrálsz és elmélyülten keresed a megfelelő megoldásokat... :-) ...így már érthető, hogy mit keres a neved mellett a 70%-ék! :-)


Kedves kérdező, igaza van a #20-asnak, inkább hallgass az ilyen és hasonló észlényekre, mert ők mindent tudnak, még azt is amit nem... :-)

2015. aug. 7. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 A kérdező kommentje:

Igaz Mondó igazad van abban hogy jobb magamtól rájönni a dolgokra de nekem a c# grafikus része teljesen új. Még csak most kezdtem el vele foglalkozni.


A neved kissé tényleg nagyképűnek hat de nekem nincsenek előítéleteim viszont nem értem hogy miért pont ezt a nevet választottad amikor regisztráltál.

2015. aug. 7. 12:08
 23/30 anonim ***** válasza:

Használj double bufferinget, az a legjobb megoldás.

Így függetlenedsz attól, hogy éppen mit rajzolsz, mire rajzolod ki, és semmiképp se fog villogni.


Off:

A 36%-ot meg nyilván azért kaptad, mert megkértem 100 haveromat, hogy szavazzon le, meg még szkriptet is írtam, ami magától csinálja.

Vagy egyszerűen azért mert hülyeségeket írsz mindenhová...

2015. aug. 7. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 anonim ***** válasza:
0%
Villogni nem fog, de ha mozgatja az ütőt/labdát szaggatottan fog mozogni.
2015. aug. 7. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
46%

#22-nek (Kérdező-nek):

Úgy látom megvan benned az a képesség, ami mozgatja a kreatív emberek fantáziáját, még lenne is kedvem veled megcsinálni ezt vagy akár más programot, mert jópofa ember vagy...


A nevemről csak annyit, hogy gondolj pl nagy vezetőkre, akik eléggé elitélendő dolgokat csináltak az életben, például tömegeket gyilkoltattak meg, de mégis velük van teli a történelem tankönyv... :-) ...az én nevem nem ezért született, hogy "stár legyek", sohasem akartam kitűnni a többiek közül, de mégis sikerült... :-) ...talán pont ezért, mert nem akartam... :-) ...és figyeld meg az emberek reakcióit, általában mind azt gondolja magáról, hogy ő birtokolja az igazi igazságot... ...de valójában a legtöbb ember hazugságban él, ezt szokta meg, és ha valami igazat mondasz nekik, akkor ezt kapod cserébe: leszavaznak, és próbálnak eltiporni, hiszen az ő érdekük a hazugság és a megtévesztés... ...persze ezt nem vallanák be soha... :-)


...és csak azt lehet felhúzni idegileg, akinek igazat mondasz, nézd meg az észlényeket, mind velem van elfoglalva, ahelyett, hogy válaszolnának a kérdésekre! :-)


#23-nak (én ilyeneket csak névtelen f@s.*znak nevezem :-)) Mert ez az igazság és így vagyok hű a nevemhez! :-)


Szóval kedves #23-as, névtelen dákó, az nem tűnik fel, hogy a kérdező velem áll szóba és nem veletek??? :-) Ti csak azért vagytok itt, hogy keverjétek a szart és szavazzatok negatívan rám, mert igazat mondtam megint... ...pl csodálkoznék, ha ez a hozzászólásom nem lenne 0%-ékra értékelve! :-)

2015. aug. 7. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:

"Villogni nem fog, de ha mozgatja az ütőt/labdát szaggatottan fog mozogni."


És elmondanád, hogy miért, illetve milyen módszerrel tűnne el ez a szaggatott mozgás? Mert nem igazán értem mitől szaggatna.

2015. aug. 8. 03:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:
Kipróbáltam és nálam szaggatottan mozgott a labda. Ha nálad nem akkor leírhatnád a kódot.
2015. aug. 8. 05:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 A kérdező kommentje:

Én a labdát timer-el mozgattam.

Ha a timer intervallumát beállítom egyre és mindig amikor a timer_tick esemény bekövetkezik akkor mozgatom egy pixellel akkor nem szaggat de túl lassú.

2015. aug. 9. 20:59
 29/30 anonim ***** válasza:

...csak nem bírtam ki... :-)


Itt van egy kép a játékmenetről:


[link]



...és itt van maga a program:


http://data[PONT]hu/get/8999429/Pong[PONT]zip


(a linkben a [PONT] helyére írjatok .-ot!)


Néhány megjegyzés:

- 1.1 verzió

- C#

- Panel + DoubleBuffer + Invalidate

- Form-ra a DoubleBuffer könnyű

- Panel esetén a DoubleBuffer egy kicsit trükkös

- A kirajzolás nem villódzik (no flickering)

- A labda nem akadozik, ha mozgatjuk az ütőt.

- A Gép MI-je nem túl erős, hogy legyen sikerélményetek is :-)

- A labda beszorulhat az ütő mögé is

- Pontszámozás (15-ig)

- Újrakezdés lehetősége (Restart)

- Ha a labda ütközik az ütővel, akkor a labda véletlenszerűen változtat irányt és sebességet.

2015. aug. 9. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 A kérdező kommentje:
Hogyan mozgatod a labdát?
2015. aug. 9. 22:18
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!