Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unityben minek a fixedupdate...

Unityben minek a fixedupdate ha updateban is tudok olyan kódot írni ami fix időnként fut le?

Figyelt kérdés

úgy hogy időzítem. pl:

float perTime = 0.2;

float nextTime = Time.time + perTime;

void Update() {

....if(Time.time >= nextTime)

....{

........// Valami pl rb.AddForce

........nextTime = Time.time + perTime;

....}

}


2016. júl. 1. 00:21
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Igen. Egyszerűbb és világosabb lesz a kód. Logikailag szebb. Amúgy meg mindent meg lehet egy update függvénnyel is csinálni.
2016. júl. 2. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!