Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C#-ban van olyan szerializáció...

C#-ban van olyan szerializáció eljárás mivel hozzálehet adni egy létező fájlhoz az objektumot anélkül hogy beolvasnám az egész fájlt?

Figyelt kérdés

És van olyan amivel csak egy objektumot lehet volna kiolvasni, (nem akarom az egész fájlt beolvasni).


Egyszerre csak egy elemet olvasok be.


minta:

<?xml version="1.0"?>

<items xmlns:xsd=" [link] xmlns:xsi=" [link]

<Item username="1" password="aaa" />

<Item username="2" password="aaa" />

<Item username="3" password="aaa" />

<Item username="4" password="aaa" />

<Item username="5" password="aaa" />

<Item username="6" password="aaa" />

.

.

.

.

<Item username="10000" password="aaa" />

</items>



#Visual C# #C Sharp #szerializáció
2017. márc. 4. 11:30
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
A szerializáció meg a fájlba írás/olvasás két külön lépés, semmi köze a kettőnek egymáshoz.
2017. márc. 4. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Szerializációkor fájlba menti az adatokat?
2017. márc. 4. 11:42
 3/21 A kérdező kommentje:
Lehet az xml, bináros és json stb.
2017. márc. 4. 11:43
 4/21 anonim ***** válasza:

"Szerializációkor fájlba menti az adatokat?"

Kicsoda??

2017. márc. 4. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 A kérdező kommentje:
2017. márc. 4. 11:55
 6/21 A kérdező kommentje:

Szerinted ez mi: new FileStream(@"c:\bevasarlas.bin", FileMode.Open);


@"c:\bevasarlas.bin" ez nem egy fájl elérése???

2017. márc. 4. 12:04
 7/21 anonim ***** válasza:

[link]

Itt láthatod, hogy a Serialize (és a Deserialize) nem fájl(stream)-t vár, hanem bármilyen streamet.

A válaszolónak igaza van, a fájlba írás és a szerializáció 2 külön dolog, memóriába is tudsz szerializálni.


A linkelt oldaladon picit félremezető a "Szükségünk lesz egy fájlstreamre" mondat, hiszen ez lehetne pl egy MemoryStream is.


Egyébként a kérdésre válaszolva: pl saját fájl formátummal, pl a végére csapod az új opjektumod szerializált adatát. Persze a kiolvasás így nehézkesebb. Kérdés, hogy fix méretűek-e az objektumaid? Ha igen, ebben az esetben egyszerűen kiszámíthatod, hogy hova kell seekelni a beolvasásákor. Ha nem fix, akkor már nehézkesebb, vhova el kéne tárolnod az objetumok offsetjeit.... vagy használj adatbázist.

2017. márc. 4. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:

Csak ezt nem értem:

FileStream fs = new FileStream("DataFile.dat", FileMode.Create);


formatter.Serialize(fs, addresses);


ezzel nem fájlba írod ki az adatot?

2017. márc. 4. 12:58
 9/21 A kérdező kommentje:

XML Serialize használok

amit data.xml 'írok' ki.


Deserialize-kor data.xml olvasok ki.

2017. márc. 4. 13:01
 10/21 anonim ***** válasza:

De, azzal fájlba írod ki. De nem a formatter írja fájlba, hanem az fs.

A formatter objektumod szerializál, az fs pedig fájlba ír.

2017. márc. 4. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!