Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity vagy saját játék motor?

Unity vagy saját játék motor?

Figyelt kérdés

2017. jún. 7. 20:49
 1/6 A kérdező kommentje:
Annyit tennék hozzá, hogy a játék motort C++-ban szeretném, ha pedig Unity akkor C#.
2017. jún. 7. 20:53
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Az Unity-val semmi probléma nincs, én azt használom.
2017. jún. 7. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
"BKV bérlet vagy Ferrari?"
2017. jún. 7. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Melyik melyik? :D
2017. jún. 7. 21:40
 5/6 anonim ***** válasza:
Próbáld ki melyik tetszik jobban de szerintem neked egyik sem fog.
2017. jún. 7. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

#4:

a mostani tudásoddal a Ferrari a Unity, de ha elég magas szintre jutsz, akkor fordulhat a kocka, de ahhoz csapatot kellene építened, hogy a Unityvel versenghess, de persze mindennek meg van az előnye és a hátránya!


Én például egy egyszerű kis memória játékot csináltam 32MB lett Unityvel, 3 scriptet raktam csak hozzá

Ezt pythonban szerintem pár száz kByteból megoldottam volna és már sokat mondtam


viszont komolyabb 3D-s prototípusokat is csináltam már, na ott nagyon sokat segített a Unity, pythonban elég sok munka lett volna, ha 0-ról írom, mondjuk Panda 3D-vel gyorsabb lett volna

és persze írhatsz teljesen saját játékmotort, de az rengeteg munka, persze igényektől függ

2017. aug. 1. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!