Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » A Python programozás elkezdésé...

A Python programozás elkezdéséhez alkalmas az alábbi könyv, mint szakirodalom?

Figyelt kérdés

Koós Antal: Python a gépben


Teljesen kezdő vagyok, nem foglalkoztam azelőtt programozással. Web részről HTML és CSS alapokat ismerem, de az mára kb. semmit nem jelent, gondolom.


Bölcsészként végeztem, második diplomám is abból van, de... :)



2019. júl. 10. 13:41
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
4%

Szerintem NE python nal kezd, az az egyik legnehezebb nyelv, nem fogsz belőle érteni semmit és csak elveszi a kedved.

Ha ismered as webet akkor php inkább.

de ha a python felé húzol akkor előtte érdemes c-t vagy c++-t tanulnod.

Udemy-n vannak fent jó oktató videók az összes prog nyelven; én inkább azokat ajánlanám, vagy youtube tutoriálokat. Könyveket főleg a magyar nyelvűeket, hanyagold szerintem.

2019. júl. 10. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

#1


Köszönöm a választ!


Valójában érdekel a weblapkészítés is. Abban van már pici sikerélményem is. Amit eddig tanultam belőle és csináltam gyakorlatban is magamnak, csak úgy, ismerkedve vele.


A másik jellegű programozás pedig teljesen idegen nekem. Ugyanakkor ismerősi körben azt mondogatják, hogy a programozásban nagyobb a lehetőség, jövő mint a weblapkészítésben. Ezért is írtam ki a kérdést, hogy más forrásokból, másoktól is halljak infót.


Ha a weblapkészítés megfogott, a a programozás pedig egyelőre idegen nekem, ahogy nézegettem, lehet ez is egy jelzés, hogy melyik irányba haladjak?

2019. júl. 10. 14:38
 3/16 anonim ***** válasza:
100%

Na még ilyet se láttam eddig leírva sem ,hogy "az egyik legnehezebb nyelv" a Pythonra. Annál inkább láttam olvastam, hallottam személyesen is, hogy a könnyebben megtanulható, megérthető prog. nyelvekhez sorolták.