Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Vásároltam egy adidas supersta...

Vásároltam egy adidas superstar cipőt az ecipo.hu-n?

Figyelt kérdés
Kb 9 hónappal ezelőtt vásároltam egy adidas superstar cipőt vigyáztam rá mindig, ma eszre vettem hogy a bal lábas az orr részen lévő gumi kezd el válni majd olvastam hogy van lehetőség reklamációra ezt érdemes meg tenni ? Vagy semmi értelme mert úgy sem fog történi semmi? És ha érdemes akkor milyen módon küldjem vissza a vásárolt terméket? Posta? Gls?
2019. nov. 18. 12:11
 1/8 anonim ***** válasza:
27%

Nekem nagyon rossz a tapasztalatom az Ecipovel, egyszer nagyon megszívattak. Nem hozták ki a csomagot, nekem kellett a GLS Depóba (2 óra út oda-vissza) kimennem majd még postaköltség díjat is számoltak fel... pénzem nem kaptam vissza.

Különben is 6 hónap után szerintem te állod a cipő bevizsgálási díját és úgyis az fog kiderülni, hogy te vagy a hibás. Máskor szerintem márkaboltban vásárolj inkább. A cipőt meg abból a pénzből, ami a postára és a bevizsgálásra szánnál vidd el cipészhez vagy dobd ki...

2019. nov. 18. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
34%
Lengyel ócskasagok oldala, nagyon sok a panasz az oldallal kapcsolatban
2019. nov. 18. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
65%
Tegyünk úgy, mintha az #1-es hozzászólás meg sem született volna.
2019. nov. 18. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
szerintem ezt elbuktad. ha visszakuldod majd nyomjak a be kell vizsgaltatni szöveget, ami hónapokba fog telni, aztán kihozzák, hogy a nem megfelelő viselet miatt ment tönkre.
2019. nov. 18. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
47%

Jajj hagyjuk már ezt a hozzáállást. Pár éve vittem vissza Superstart egy üzletbe, bevizsgálták, aztán pár hét múlva le is vásároltam az árát, vettem belőle egy másféle Superstar modellt.

Ki kell állni magunkért. Vannak fogyasztói jogok, élni kell velük.

2019. nov. 18. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
#3 mi bajod van? nekem rossz a tapasztalatom velük, óva intettem a kérdezőt hogy feleslegesen még több pénzt kidobjon amiatt az oldal miatt... de istenítsd csak. elhiszem, hogy vannak akiknek pozitív tapasztalatuk van vele, de nekem nagyon nem és ahogy láthatod a kérdezőnek sem és másnak sem.
2019. nov. 20. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Kedves #1-es és egyben #6-os hozzászólónak:

1. Se neked, se a kérdezőnek nem volt rossz tapasztalata az ecipo áruházzal.

Neked a futárszolgálattal volt problémád, neki pedig a cipővel. Egyiknek sincs közvetlen köze az áruházhoz.

2. Nem istenítettem semmit.

3. Nem gondolom, hogy a postaköltség és a bevizsgáltatás díjából, a cipőt kidobva tudna vásárolni egy új Adidas cipőt.

4. Mint magyarországon minden termékre erre is vonatkozik garancia, így az 1-2 ezer forintos postaköltségen túl nem kerül többe a cipő garanciáztatása.


Szóval ezek után továbbra is tartom, hogy nem nagyon van az eredeti hozzászólásodnak olyan része, ami bárki számára is hasznos lehetne.

2019. nov. 20. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Kedves #7!

Nekem konkrétan az volt a problémám velük, hogy rendeltem szülinapra egy pénztárcát a barátomnak. Honlapon szállítási idő 2-3 nap volt feltűntetve, megrendeltem a pénztárcát direkt egy héttel előbb, hogy ide érjen. Persze nem sikerült időben kihozni, így elég ciki volt hogy "bocsi nem jött meg az ajándékod". Mikor már el is feledkeztem a dologról és vettem volna más valamit helyette hívnak telefonon: menjek el a GLS Depóba, mert szállítás közben megsérült és így nem tudják kihozni... hát már így is késésben voltam az ajándékkal. egyetlen kérdésem volt a telefonban: ha kimegyek a depóba lesz-e postaköltség? válasz: TERMÉSZETESEN NEM! kimegyek a depóba: azt mondja nekem a gls-es dolgozó kikell fizessem a postaköltséget, mert különben nem tudja elszámolni, mondom nem csinálok hisztit mert tudom hogy ő nem tehet róla meg már így is késésben voltam az ajándékkal és egy órát utaztam a depóig. (és még vissza egy óra) annyit mondott ilyenkor az Ecipo visszatéríti a pk árát, csak írjak nekik ilyen-olyan kérelmet meg bankszámlaszámot, úgy mondta, mintha ez mér bevett szokás lenne. Hozzáteszem a pénztárca maga ép volt, de a díszdoboz megsérült, ami barátomat nem érdekelte, de azért egy drágább árkategóriájú pénztárcát nem karcos ütött kopott dobozban akarom átadni. A vicc az, hogy olyan dobozba csomagolták be, ami perforált volt!!! Nem lett volna szerintem olyan nagy dolog csomagoláskor leragasztani a perforált részt, hogy ne jöjjön szét szállítás közben.

És itt nem az 1000 ft-os postaköltségről volt szó. hanem arról, hogy az Ecipo és a GLS képtelen egy ilyen "speciális" helyzetet lekommunikálni. Plusz még hülyére vesznek, hogy utazzak 2 órát. Ment az egymásra mutogatás. Az Ecipo szerint a GLS a hibás. GLS szerint az Ecipo. Mint az ovodások. Nagyon amatőr.


Persze utólag könnyű okosnak lenni. Újra megkellett volna rendelnem a pénztárcát csak kitudja azt is hány hét alatt és hány darabban hozzák ki.


Ami a bevizsgálást illeti, az előző válaszoló ÜZLETBEN vette a cipőt. És 6 hónap után mindenképpen a vásárló fizeti a bevizsgálás díját ha ő a hibás ha nem. 9 hónap alatt pedig ellehet hordani egy cipőt, ha rendeltetésszerűen használod akkor is.


[link]

2019. nov. 20. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!