Mi a vélemyény? mit kell tenni ebbe az esetben? (Többi lent)
Becsületedtől függ.
Most lehetőséged van arra, hogy kapj vissza pénzt és a cipőt is megtartsd. Viszont szerintem a About You nem az az oldal, ahol minden szegmensre panaszkodni lehet, így megérdemlik, hogy egy e-mailt írj nekik, és leírd a helyzeted.
Én a második lehetőséggel élnék, főleg, mert valószínűleg valakinek keverve lett a rendelése, és ha ezt kinyomozzák (márpedig ki fogják ha az átvert személy lép), akkor a pénztől megint meg kell szabadulj.
Szerintem is előbb-utóbb kifogják nyomozni a dolgot. Hacsak akinek el van keverve a rendelése, az nem foglalkozik vele, mert kis összegről van szó.
Amúgy nem vagyok aboutyou alkalmazott, de simán kinézem belőlük, hogyha magadtól bevallod, akkor adnak valamit érte. Egyszeri 30-40%-os akciót vagy hasonlót. Nekem olyanért adtak kedvezményt, hogy későn kaptam meg a csomagom, és elnézést kérnek, itt van 20 %-os kedvezmény. És engedik levonni a már többszörösen leértékelt termékre is.
Nemrég egy Hilfiger cipőt vettem. 35 ezer Ft-os cipő, nem kamu ár, tényleg mindenhol annyiba kerül...szóval akciózták, majd megint akciózták...még ebből is engedtek egy napig valami 20%-ot...szóval volt a kuponom, mondom biztos nem engedi levonni a rendszer. Ugye akciós termékekre általában a kuponok nem vonatkoznak. De, engedte. Ingyenes szállítással 13.000 Ft lett enyém a Hilfiger cipő :) jelenleg is 30.000 Ft felett van mindenhol.
Szóval korrektek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!