Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Ha a Remixshop oldalán "új,...

Ha a Remixshop oldalán "új, címkével" jelöléssel hirdetnek árut, akkor az megbízható tájékoztatás (a többi lent)?

Figyelt kérdés

Most vettem kézhez egy a webshopban újként, címkével megjelölt cipőt, amin nem volt címke. Írtam nekik, közölték, hogy ha új a cípő, azt a gyári dobozában küldik. Szerintem ez hülyeség, az Aboutyou-tól is kaptam már ilyen márkájú cipőt (újat címkével) és nem volt a gyári dobozában.

Minden esetre, ha újként címkével jelölik, akkor úgy is kéne küldeniük, nem?


2023. febr. 14. 13:02
1 2
 11/11 anonim válasza:

Számomra a Remix és a „megbízható tájékoztatás” az utóbbi időben már két külön fogalom lett sajnos. Több éve rendelek tőlük rendszeresen és az utóbbi hónapokban nagyon sokat romlott a színvonal. Rengetegszer megtévesztő az, amit „eredeti árként” tüntetnek fel – nem véletlenül írják saját maguk a saját ÁSZF-ükben, hogy nem pontosak ezek az árak, nehogy felelősségre vonhatóak legyenek a megtévesztésért – és egyre többször valótlan az is, amit a termékek állapotáról megadnak. Amikor például a nagyon közkedvelt Zara high-waist trousers a Zara oldalán és boltjaiban újonnan, címkésen 9995 volt (most asszem, egy ezressel drágább már), a Remix oldalán címke nélkül / használtan 27 ezer forintról kezdték el leértékelgetni és óriási akcióként tüntették fel azt, amikor még mindig a bolti ár felett voltak. Vettem már úgy ruhát, hogy a Remix oldalán címke nélkül 73 ezerről 33-ra volt „leértékelve”, aztán átmentem a Zalandora, ahonnan megrendeltem 21-ért újonnan, címkésen. (Kár, hogy nem tudok itt képet csatolni illusztrálásként.)

Nem mondom, hogy ennek ellenére nincsenek jó akcióik és nem lehet a konkurens cégek áraihoz képest olcsóbban vásárolni itt, de ilyen, soha nem létező árakkal kábítani a vásárlókat akkor is ciki és ennek nyilván ők is tudatában vannak, azért van az ÁSZF úgy megfogalmazva, ahogy. A másik részről pedig akkor érdemes rendelni innen, ha nem sürgősen kell az adott ruha, cipő, bármi és nem érvágás, ha vissza kell küldened. Nekem az utóbbi időben szinte minden rendelésemben volt legalább egy olyan tétel, ami lyukas és / vagy foltos volt – az oldalon minden esetben újként, hibátlanként voltak feltüntetve. Lehet, hogy túl nagy az árukészletük és nincs kapacitásuk rendesen átnézni a ruhákat, de nem egyszer vettem észre, hogy az általam visszaküldött, hibás terméket ők simán visszatöltik az eladóak közé, ami viszont ismét nem túl korrekt - mondjuk ez az AboutYou-ra is jellemző sajnos. Szóval teljesen jogos, amit felvetettél, de az ÁSZF-üket szándékosan úgy fogalmazták meg, hogy ne lehessen őket megtévesztéssel vádolni és minden kifogásra egy válaszuk van: küldd vissza a terméket (amit aztán valószínűleg megpróbálnak majd újra rásózni valakire).

2023. márc. 23. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!