Kezdőoldal » Szépség és divat » Plasztikai műtétek » Megérné felvenni hitelt?

Megérné felvenni hitelt?

Figyelt kérdés
Serdülőkorom óta zavar a nagy, görbe orrom, olyan mint a bazilikakilincs. Szerintem nem illik az arcomhoz, túl hosszú, görbe ér széles is. Mivel még diák vagyok, sajnos nem sikerült annyit dolgozni és félretenni, hogy kitudjam fizetni az 1milliós plasztikát. Jelenleg 500.000ftom van, illetve most igyekszem dolgozni, és ha felvenném a diákhitelt (350.000), akkor összejönne nyár végére az összeg. 25 leszek, mire az egyetemet elvégzem, és nem akarok már ennyit várni. Ti mit gondoltok erről? Gondatlanság, vagy ti is megtennétek, ha nagyon zavarna egy testrészetek?

2020. márc. 22. 18:47
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Nem lenne rossz ötlet, de várd ki a járvány végét..
2020. márc. 22. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Van olyan kollégám aki hitelt vett fel, hogy megcsinaltassa a mellét, de ő főállásban dolgozik.

Egyébként a hitelt kell fizetni(esetleg szülői segítség?). Aztán többet kell visszafizetni mint amit felveszel.


Úgyhogy jobb ha összeveted az anyagi lehetőségeket. A diakhitel max annyiban jobb, hogy nem rögtön kell visszafizetni, de azért a normál kölcsön torlesztoivel vesd össze.

2020. márc. 22. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
46%
Én inkább elfogadnám magamat olyannak amilyen vagyok, és értelmes dologra költeném az 1 milliót.
2020. márc. 22. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Varj egy evet, es abbol talan öneröböl, hitel nelkül is meg tudod müttetni.
2020. márc. 22. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
50%

Csináld!! A lényeg hogy te boldog legyél és ne hallgass azokra akik azt mondják, hogy inkább értelmes dolgokra költsd a pénzed, hiszen a te pénzed és a te életed és téged ez tenné boldoggá.

Remélem jól fog sikerülni a műtét!:)

2020. márc. 22. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
77%