Kezdőoldal » Szexualitás » Homoszexualitás » Meleg férfias passziv srácok...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Meleg férfias passziv srácok mennyire nehéz párt találnotok illetve legtöbbször milyen kapcsolatot kerestek?

Figyelt kérdés
2020. jan. 20. 13:25
 1/7 anonim ***** válasza:
82%
Alkalmit keresek mindig, szinte lehetetlen úgylátom
2020. jan. 20. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
72%
Én nagyon szeretném ha egy fiatal srác orálisan kielégítene.
2020. jan. 20. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
82%
Én csak alkalmit keresek/nék, orál vagy másikra 26f passziv
2020. jan. 20. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
82%

Én még kezdő vagyok, így sok siker nem volt, pár flört pasival, de még egyik sem fogott meg vagy leginkább az szokott baj lenni, hogy én full passzív vagyok, full aktívat nehéz találni, minidg megy az alkudozás, hogy ő is bekapná azért... Én férfias pasit keresek, aki meg is maradna azon az oldalon.

Inkább barátság extrákkal keresnék, szóval, ha mindkettőnknek bejön a dolog, rendszeresen karbantartanánk egymást, úgy, hogy mellettem azért nem d*gja végig a fél várost, nem szeretnék elkapni semmit.


30/F

2020. jan. 20. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

22 éves, inkább passzív, férfias srác vagyok...


Egyéjszakás nem kifejeztten érdekel. A korom ellenére céltudatos és határozott vagyok, inkább személyiséget és kapcsolatot szeretnék elmélyíteni.;)


Nyitott vagyok barátságra és ha úgy alakul kapcsolatra is.:)


Szexet elég egyszerűen találnék, amit tényleg szeretnék azt nem nagyon.


Lehet írni nyugodtan privátban:"). - szívesen dumálok

2020. jan. 20. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%