Kezdőoldal » Szórakozás » Könyvek » A Tokyo Ghoul-t miért írják...

A Tokyo Ghoul-t miért írják néha "Toukyou Kushu"-nak?

Figyelt kérdés
Ez ugye egy japán átírás akarna lenni, de az eredeti japán címe 東京喰種, ami átírva Toukyou Guuru. Tehát a "Kushu" egy félreolvasás lenne, vagy mi?

2016. ápr. 1. 08:31
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Hülyeséget mondasz. A címben az utolsó két kanjinak köze nem lenne a ghoul/guuru szóhoz, csak a mangaka ezt a két kanjit használja a ghoulokra vonatkozóan - a két írásjelet valójában nem használják együtt, ez csak a mangában van így.

A harmadik kanji olvasata "kuu" vagy "kui". Jelentést sajnos nem tudok mondani, nem ismertem a kanjit, neten meg konkrétan semmilyen jelentésbeli információ nincs róla.

A negyedik kanjinak két olvasata lehet: tane és shu. Shuként olvasva "fajt", "fajtát" jelent.

2016. ápr. 1. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszi a választ :D Bocsi, de eléggé laikus vagyok a témában. De a TG wikia oldalán a kanji-s cím után katakanával is ki van írva, hogy トーキョーグール, utána romajival, hogy Tōkyō Gūru. Értem, hogy Ishida a 喰種 kanjikat használja a ghoulok megnevezésére, de ebből nem az következik, hogy annak is kell olvasni?
2016. ápr. 2. 14:12
 3/6 A kérdező kommentje:
* トーキョーグール
2016. ápr. 2. 14:13
 4/6 A kérdező kommentje:
nem képes kiírni rendesen, de tudod mire gondolok :D
2016. ápr. 2. 14:14
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Attól, hogy katakanával is kiírja az angolos címet, a kanjiknak még van saját jelentése, tehát a Kushu olvasat csak annyival kevésbé helytálló, mint a Guuru, hogy nem azt adták meg hivatalos címnek. (Remélem, érhető, hova akarok kilyukadni.)
2016. ápr. 2. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Oké, így már tiszta a dolog :D Mondom, nem nagyon értek a japán nyelvhez, főleg nem a kanjikhoz, de így már érthető.
2016. ápr. 2. 20:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu