Kezdőoldal » Szórakozás » Sztárok, bulvár » Nem unjátok még, hogy az...

Nem unjátok még, hogy az összes celeb napok óta a berlini utazásáról posztol?

Figyelt kérdés

Azt hittem màr lemegy ez a baromság, de Hódi Pameláék még csak most indulnak.

Ti nem unjátok?


Nyilván azokhoz szól a kérdés, AKIK KÖVETIK ŐKET.



2021. szept. 14. 20:48
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

Pontosan ezen gondolkoztam, amit az utolsó írt.

Nem kifejezetten izgat, hogy tele az egész instám a "fashion show"val, mert hát ez van, max beállítom hogy ne lássam vagy tovább pörgetek miután nyugtáztam, hogy mom jeans lesz az idei divat.


Viszont az kifejezetten zavar, hogy baromira nem hiteles.


Sajnos ha írok nevet, törlik a kérdést de van egy szépségkirálynő, aki nagyon elkezdett foglalkozni a környezet védelemmel stb stb, közben elmegy egy olyan divat bemutatóra, ahol a ruhák nagy részét indiai kislányok varrják max 200 forintért 16 órában?

Előtte reklámoz egy bambusz szívószálat, ami 2-3000 forintba kerül, majd kirak egy ruha összeállitast aminek varrasaert pont annyit kap a szerencsétlen gyerek mint a fa szívószal ára 😂


És nem ő az egyetlen aki felszólal hogy mekkora gáz van a földön, sokan elmentek így..., de az nem jut eszükbe hogy fast fashion, meg gyerek munka stb stb


Szóval, inkább az zavar, hogy nem hiteles a marketing, ha olyan reklámozna, menne, akinek eleve csak a "milyen ruhát vettem ma fel oodt" típusú fiókja van, az oké, szerintem az rendben van.

De olyat miért hívnak, hogyan vetődik fel a neve, aki nagy world peacees logókat rak a képe mellé, meg good people meg stb.. Szóval.. Inkább ez a zavaró számomra.

2021. szept. 16. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:
41%
Gaz ez az egesz magyar influencerkozosseg.
2021. szept. 17. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!