Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Ha szeretnék megtanulni...

Ha szeretnék megtanulni játszani akusztikus gitáron, milyet érdemes vennem?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok gitár témában, szeretnék tanácsokat kérni, hogy milyen hangszert vegyek, illetve hol érdemes. Nem szeretnék rá egy vagyont költeni (mivel úgyis kezdő vagyok), úgyhogy az ár is szempont.


2016. okt. 14. 12:24
 1/4 anonim válasza:

Szia. Én is gitározok. Nem tudom hogy tanárhoz akarsz járni vagy magadtól. Ha tanárhoz akkor ő biztos megmondja milyet kéne venned. Ha pedig magadtól: Én klasszikus gitárral kezdtem,(mert nem volt más) aztán lett akusztikus gitárom. Nem tudom mi számít egy vagyonnak vannak már 12.000-ért is gitárok de nem tudom hogy azok milyenek amit én vettem az 30.000 volt és szerintem jól bírja.

Esetleg van miskolcon a plázába is hangszerbolt,vagy internetes oldalon is lehet,mint például a Muziker. Bocsi csak saját tapasztalatom alapján tudok tanácsot adni. Én is a muzikerből rendeltem.

Akusztikus gitárokon belül van többféle is.

De ami a leggyakoribb az a western gitár.

Gondolom te is ilyenre pályázol.

Én szerintem a Muziker.hu-n nézelődj ott biztos találsz olyat ami tetszeni fog.

Remélem tudtam segíteni.:)

2016. okt. 14. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ :)
2016. okt. 14. 20:01
 3/4 Waff ***** válasza:
Én klasszikus gitárt javasolnék kezdésnek. De nehogy ilyen tescós, lidlis izéket vegyél, mert azok nem gitárok, hanem ipari hulladékok. Csak is hangszerboltban vásárolj. Nagyjából 20-25 ezer forint felett kezdődnek a már használható, szép hangzású gitárok. Tipusokat is írok, hátha segít: Miguel Almeria, Yamaha, Hora, Geryon.
2016. okt. 15. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Fender CD60 ;) A legjobb gitár!
2016. nov. 9. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu