Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Párkapcsolatok » Szerintetek szemét vagyok?

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szerintetek szemét vagyok?

Figyelt kérdés

Szóval fél éve vagyunk együtt a barátommal. Nagyon szeretem. Neki van egy haverja aki mondjuk a barátom szerint néha nagyon idegesítő. Kb fél éve jóban vagyok ezzel a haverjával sokat cseteltünk. Leginkább a szexről de semmi félreértés nem történt tudjuk hogy nem tetszünk egymásnak.

Leginkább arról beszélünk hogy a barátommal mit csinálunk és ezügyben kérek tőle tanácsot mert hát kezdő vagyok és azt akarom hogy jó legyen a pasimnak. Arról is szoltunk beszélni hogy én miért nem engedek a barátomnak bizonyos dolgokat.

Szóval leginkább a barátom a téma meg az hogy találjon már magának egy barátnőt(marmint akivel beszelek)

Szerintetek szemetseg amit csinalok a barátommal? Ti haragudnátok érte fiúk? Elvégre semmi nincs köztünk...


2018. aug. 3. 20:42
 1/9 anonim ***** válasza:
65%
Én lányként mondom, hogy rendben van amíg nem lesz köztetek semmi, hiszen a barátodnak szeretnél jót. Viszont a barátod tudjon róla mert, ha kiderül hátbaszúrásnak fogja venni
2018. aug. 3. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
100%
Figyelj csajszi..nőként mondom hogy az ilyen kavarások sosem egy harmónikus kapcsolat alapját jelentik.Kicsit láss tovább az orrodnál és légy következetesebb,ha te más fiúval beszélsz a szexről akkor lényegében bevontad egy intim bizalmi körbe amivel simán visszalehet élni.Ha azt akarod hogy működjen a pasiddal akkor az ilyesmit neki tálald ki,egy kapcsolat arról szól hogy a két fél együtt megbeszélje a dolgokat és akkor minden jól tud működni..nem kell belekeverni másokat..vagy ha neked más kell akkor ne nyúzd a jelenlegi csávót..
2018. aug. 3. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje: