Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Átnéznétek ezt a német bemutat...

Átnéznétek ezt a német bemutatkozólevelet, hogy nincs-e benne hiba? Gimibe kellene. (Bővebben lent)

Figyelt kérdés

Sehr geehrter Herr ---,

ich heiße ---, ich bin 14 Jahre alt, und ich bin in Mohács gebohren. Wir haben zwei Jahre lang in Babarc gewohnt, weil mein Vater da der Baskapellen Leiter war. Als ich zwei Jahre alt war, sind wir nach Deutschland umgezogen. Wir haben in Bad Dürrheim gewohnt, da bin ich zum Kindergarten gegangen und da habe ich gelernt Deutsch zu sprechen. Vier Jahre später sind wir nach Siklós umgezogen, und da habe ich in der Kázmér Batthyány Grundschule gelernt. Meine Lieblingsfächer sind Deutsch und Geschichte. Ich war mehrmals auf Deutschen Wettbewerben mit guten Ergebnisen. In diesen Jahr habe ich die Mittelstufenprüfung abgelegt. Ich habe fünf Jahre lang getanzt, 4 Jahre lang Klavier gespielt und einen Jahr lang geritten. Meine Hobbys sind lesen, zeichnen und meine Freunde treffen. Ich mag Tiere, und ich habe auch eine Katze und ein Mehrschweinchen. In Siklós wohnen wir mit meinen Eltern in einen Hochhaus. Meine Mutter ist Masseurin und mein Vater ist Musiker. Zurzeit arbeitet er auf einen Schiff. Ich habe zwei Schwestern und einen Bruder, aber sie leben nicht mit uns.


Ich habe mich hier beworben, weil ich die Deutsche Sprache in einer höcheren Stufe weiterlernen möchte.


Ich hoffe, dass ich in dieser Schule viele neue Freunde finden werde, und dass ich mich hier gut fühlen werde.



Mit freundlichen Grüßen, ---


Van ebben valami hiba? Esetleg ha van valami ötletetek, hogy mit lehetne még beleírni, vagy mit nem kéne, akkor írjátok le :) Most megyek gimibe és az osztályfőnöknek és a kollégiumvezetőnek kell elküldeni ezt :) Nagyon fontos lenne, hogy ne legyen benne semmi hiba :)

Köszi a válaszokat! :)



2013. aug. 10. 17:43
1 2
 1/14 anonim válasza:
Nyelvtanilag jó, tartalmilag nem tudok ötletet adni mit írj bele, alapvetően szerintem elég.
2013. aug. 10. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Nem rossz, de nekem mondjuk egy picit bántja a fülem a sok szóismétlés.
2013. aug. 10. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
ein Mehrschweinchen = ?
2013. aug. 11. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Ich war mehrmals auf Deutschen Wettbewerben mit guten Ergebnisen.

--------------

Itt tedd a mondatba, hogy részt vettél a versenyeken:teilnehmen

2013. aug. 11. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Ergebnisse
2013. aug. 12. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Mehrschweinchen: tengerimalac :)

a többieknek köszönöm :) még írhattok :)

2013. aug. 13. 00:43
 7/14 anonim ***** válasza:

Zurzeit arbeitet er auf einen Schiff.


Jelenleg egy hajón dolgozik, akkor nem auf einen _Schiff, hanem auf einem Schiff.



Hol kérdésre részes eset. Persze elírás is lehet, akkor bocs.

2013. aug. 13. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Köszi! :)
2013. aug. 13. 11:03
 9/14 anonim ***** válasza:

Mehrschweinchen: tengerimalac :)

------------

Az a kérdöjel nem hiába van ott!

mehr=több

Meer=tenger

Tehát Meerschweinchen a szó amit keresel!...:)

2013. aug. 13. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:
De hülye vagyok :) köszi! :)
2013. aug. 18. 20:19
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!