Kezdőoldal » Utazás » Ázsia » Az Aerosvit ukrán légitársaság...

Az Aerosvit ukrán légitársaság mennyire biztonságos? Dubaiba szeretnék menni.

Figyelt kérdés

Dubaiba Pestről többféle módon lehet menni:

1. Bécsből közvetlenül Emirates légitársasággal: ez baromi drága: 150-250 ezer közt oda vissza illetékkel

2. Pestről Istanbulon át Türkish airlines-al: ez már "csak" 130-150 ezer

3. Pestről Moszkván át Aeroflottal ( oroszok) ez már mindössze 108-120 ezer oda vissza, csak rossz időpontban érkezik ( éjjel 1.30-ra Dubaiba)

4. Pestről Kijeven át Aerosvittel ez oda vissza 88-110 ezer és a legjobb az érkezése, 4.30-ra érkezik hajnalban Dubaiba csak kijevben fél napot kell várni a csatlakozást


Ti melyiket választanátok????


2011. aug. 26. 16:45
 1/10 anonim ***** válasza:
elso vagy nmasodikat valasztanam. Semmi esetre sem az utolso kettot. Foleg nem ucsorognek fel napot a kijevi, de meg mas repteren sem.
2011. aug. 26. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

mi Emirates-sel mentünk, egy percig nem bántam meg. Nagyon profi légitársaság, szuper gépekkel.

Az Aerosvitről eddig sok jót nem hallottam, késni szoktak, meg néha még járatot törölni is :(

2011. aug. 26. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
70%
Az, hogy egy társaság olcsó, még nem jelenti ezt, hogy rossz volna. Ahogyan az Emirates gépeit mindenféle szedett-vetett pilóták vezetik, akiket "leépítettek" más, komolyabb társaságoktól - úgy az ukrán társaság gépeit tapasztalt orosz és ukrán katonai pilóták vezetik. Ezekben jobban bízok, mint a rágógumin felnőtt angolokban. De ez már egy abszurd terület: nem arról van szó, hogy ki a jobb pilóta. A társaság ismertsége teszi azt, hogy egy alacsonyabb árkategóriában operál. Attól még lehet jobb is, mint pl. egy Lufthansa pilóta.
2011. aug. 27. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
0%

Utolso,

Te ugye viccelsz? Most, az Emirates a legjobb legitarsasag. Menjen egy ruszkival aki nem banja ha nem er oda.

2011. aug. 27. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
92%
Nem az Emirates, hanem az Etihad a legjobb már a második éve. Amit az oroszokról írsz, az a gonoszság és a bunkóság érdekes keveréke.
2011. aug. 27. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
0%
Aha, Ethiad, Qatar a legjobb. De az Emirates regebben repul, tobb tapasztalata vannak az embereknek, nekem is. Az oroszokrol? nem gonoszsag, meg bunkossag sem, de mar hany leesett, mostanaban is. Na meg, a kiszolgalas. Az en penzemert, bunkoul is azt valasztom amelyiket akarom, remelem nem haragszol. (Bunkok az oroszok, vilagszerte)
2011. aug. 27. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Én is utaztam Aeroflottal és semmi gáz nem volt. Az ár pedig sokaknak fontos, én is mentem volna jobb társasággal, de az majdnem kétszer olyan drága volt. Van aki meg tudja fizetni van aki nem.
2011. aug. 27. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Nem gáz az Aerosvit, a kijevi reptér elviselhető, bár a transzfer kicsit szocreál hangulatú (lépcső, néni az asztal mögött a pecséttel).

Csak arra kell vigyázni az Aerosvittel, hogy ne egy 200 kilós ukrán néni üljön melléd. Nekem volt szerencsém megtapasztalni 14 órás úton :-))))

2011. aug. 31. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
94%

Elmondanàm, hogy a MALéV pilôtài kôzôtt nagyon sokan vannak- voltak, akik orosz gépeken repültek évtizedeket, ezrt van az, hogy nekûnk vannak a legjobb pilotàink, és biztos vagyok benne, hogy ez îgy van az Oroszoknàl is ,meg Ukrajnàban is. Ôk tényleg vezették a repülôgépeket,nemcsak a joystick-kal jàtszadoztak az Airbus-on. Aki azt mondja hogy a legjobb pilôtài a csilli-villi légitàrsasàgoknak vannak, az H...LYE.

U.I.: Légiutas-kîsérô vagyok 12 éve.

2011. szept. 4. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Mindenképp úgy szervezd meg az utad, hogy minél kevesebbszer kelljen fel- és leszállni (ugyanis ez a két folyamat rejti megában a legtöbb veszélyt)!


A gépekről meg annyit, hogy régen a pilótának magának kellett kilogikázni, mi lehet a baj, és megoldani, nagyobb figyelmet igényelt a repülő irányítása, viszont a biztonságon is nagyobb volt a spórolás (a PANAM ebbe bukott bele - sorozatos büntetések és balesetek, pedig, az nyugati volt, nem keleti!)

2011. dec. 25. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!