Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Kinek kedvez, a BKV által...

Kinek kedvez, a BKV által bevezetett első ajtós felszállási rendszere?

Figyelt kérdés

Mi történik e körül valójában...


Egy bérlettel, vagy jeggyel utazó utas számára, már aki meg tudja venni azt, miért érdekelné, hogy van olyan, akár egy, vagy több utas is a járművön, akinél nincs jegy, vagy bérlet? Fel fog állni az illető és kinyomozza, hogy kinél nincs ilyen és ezért lelöki a buszról, mert rontja a ,,városi közösségi közlekedés'' jelenlegi imázsát?


Nem xarik rá! Kit érdekel az, hogy ki van a buszon, miért van ott és milye van. (Magyar gondolkodás és mentalitás nyomán)


Közösségi közlekedés???



A közösség fogalma az jobb helyen azt jelenti, hogy egy helységben, szituációban, olyan emberek jönnek össze, akik, egy érdeket szolgálnak és képviselnek, továbbá megpróbálnak összhangban lenni, esetekben összebarátkozni a másik emberrel,kulturált viselkedést mutatva és tanúsítva a másik ember felé, akivel szintén a többi ott lévő ember érdekét és közösségi szellemét fejlesztik, építik és támogatják, közös erővel és akarattal.


Szerintetek hol létezik ez Magyarországon, főleg a BKV berkein belül? Mert, hogy egy egyházi, vagy vallási közösségben ezt el lehet érni és képzelni, továbbá meg is valósítható és működőképessé tehető, az legalább 90%-ék esélyes, de egy szedett-vedett és jött ment boldog-boldogtalan emberekből álló társadalomban nem, az egészen biztos.


Az, hogy visszatérve, az első ajtós felszállás, hogy az utasoknak nem kedvez, az is egészen biztos. Sem a pórnépnek, sem a tehetősnek. A tehetős része, sarja, akik inkább, az autót és más gépjárműt választ, vagy úgyis meg tudja venni a jegyet és a bérletet, abszolút nem sokat jelent számára és nem érdekli a másik ember jelenléte sem a pénzügyi változás, míg ugyanakkor egy szegény ember számára, csak újabb gondot, egyszóval és durva szóval abszolút kibaxást jelent.


Tehát az egyértelmű válasz az rá, hogy csak is a BKV-nak kedvez az új találmányuk. Nos mi a véleményetek erről?


Hogyan lehet szerintetek működő, alkalmas, kulturált és építő jellegű közösséget faragni, különböző és fejlődő szankciók, megszorítások, elégedetlenségek, kellemetlenségek és egyéb jellegű viszályok, egy állandóan mozgó és változó emberekből álló, városi közlekedés közepette?


Gondolkodjatok, hogy miért vonok párhuzamot, az első ajtós felszállással.



2013. febr. 17. 16:53
1 2 3 4 5 6 7
 31/65 anonim ***** válasza:
0%
Az összes jegy meg bérlet nélkül utazót meg baseballütővel kell leverni a buszról, akkor talán még ülőhely is fog jutni a magyarnak...
2013. febr. 17. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/65 anonim ***** válasza:
0%
Ha te kitakarodnál az országból, eggyel kevesebb lenne
2013. febr. 17. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/65 anonim ***** válasza:
59%
Jaja! A magyarságot inkább hagyjuk ki, mert ahhoz millió topik sem lenne elegendő,hogy kitárgyaljuk ki érezheti magát valóban magyarnak és ki nem. Emberek vagyunk és nincs ilyen és nem szabadna ilyen megkülönböztetésnek lenni, hogy roma,hottentotta,keresztény,pogány,zsidó és a többi.Az összetartás az lenne a lényeg és nem a kifikázás, okoskodás!!Persze, az az ablakban van már rég és nemcsak ebben a témában :D Valahogy mindenből és minden árva témából,még ebből a szar első ajtós felszállásból is csak odáig jutunk el,hogy örök utálat lesz a hovatartozás terén,mert úgy utáljuk egymást,hogy a szar jobban összeáll a biliben, mint mi, emberek.
2013. febr. 17. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/65 anonim ***** válasza:
57%
Egyetértek ! Szarba sem vesszük egymást ! :-(
2013. febr. 17. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/65 anonim ***** válasza:
0%
A nem fizetünk semmiért csak használjuk (fizessék meg azt is mások..) az nem magyar találmány. A cigány felfogású emberek honosították meg a Kárpát-medencében. Nézzétek meg, kik lopják az áramot. Nem a kis magyar nyugdíjasok, hanem a cigányok. A nem tanulunk, nem dolgozunk, hanem lopunk amit tudunk. Az ilyenek miatt nem lehet a buszon meg a villamoson sem leülni, mert ő úgy gondolja, hogy az elég ha majd te állod az üzemanyagot, áramot, meg az új/használt járművek beszerzését. Igenis valamit tenni kell az ilyen kártékony felfogás ellen. Inkább legyen kevesebb utas a járműveken, de azok fizessék meg a egyet. Cserébe kényelmesebben utazhatnak, nem nyomorognának, kevesebb lenne a zsebes. Nem csak a metrón kell bevezetni a jegyellenőrzés szigorúságát, hanem az utolsó külvárosi járaton is.
2013. febr. 17. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/65 anonim ***** válasza:
57%
a kitakaródósnak üzenem,hogy mutassa meg ő először,hogy hogy csinálja,majd integetünk neki :D
2013. febr. 17. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/65 anonim ***** válasza:
72%
Nem olvastam végig az összes választ, mert a fél napom rámenne de azért látom a többség értelmesen gondolkozik. Ha egy szolgáltatásért fizetni kell, akkor azt a cégnek joga van ellenőrizni. Erre különféle módszerek vannak, ezek egyike az első-ajtós felszállás. Mielőtt pedig azzal jönne valaki, hogy ez kis lakosságú helyeken persze működhet, de ebben a hatalmas városban, Budapesten nem, azoknak elárulom, hogy a 13 milliós lakosságú Isztambulban is csak az első ajtón lehet felszállni a buszokra, ha ott meg tudják gond nélkül oldani, akkor itt ne siránkozzatok, hogy lehetetlen. Aki szerint pedig ez itt a Balkán, az nem járt még a Balkánon. Nekik javasolnám tanulmányozásra Tirana tömegközlekedési rendszerét, egyből nem siránkoznának, hogy itt milyen szar. Mivel ilyenkor meg szoktam kapni, hogy "de ne Tiranához mérjük magunkat, és ez akkor is egy szar" elárulom, hogy nem mondom, hogy magunkat Tiranához kéne mérnünk, de ha valaki azt mondja, hogy ez a Balkán, akkor pont ezt teszi.
2013. febr. 17. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/65 anonim ***** válasza:
38%

A 37-esnek üzenem, hogy így csinálom:

Odamegyek a újságoshoz, vagy a jegypénztárhoz (Köszönök!) , Kérek szépen egy (2 vagy 3) vonaljegyet. Fizetek (újból köszönök), majd felszállok a járműre és érvényesítem a jegyet. Utána nem dobom el mert leszállásig bármikor ellenőrizhetik.

Így csinálom!

Neked is menni fog?

2013. febr. 17. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/65 anonim ***** válasza:
0%
Figyu 39eske. aki autóval megy az nem bliccel, fizeti a benzint, a kötelező biztosítást, a helyi adót, ha kell akkor útdíjat, tehát elég sokat fizet azért hogy közlekedjen egy évben, jóval többet mint az aki egy éves bérletet vesz. Tehát ne irigyeld.
2013. febr. 17. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/65 A kérdező kommentje:
Ez lenne a normális,itt csak csupán azt kellene elérni,hogy ne ennyiért és ne ilyen megszorítások és egyéb negatív értelembe vett, aljas és lenéző trükközések közepette!
2013. febr. 17. 20:43
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!