Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Kinek kedvez, a BKV által...

Kinek kedvez, a BKV által bevezetett első ajtós felszállási rendszere?

Figyelt kérdés

Mi történik e körül valójában...


Egy bérlettel, vagy jeggyel utazó utas számára, már aki meg tudja venni azt, miért érdekelné, hogy van olyan, akár egy, vagy több utas is a járművön, akinél nincs jegy, vagy bérlet? Fel fog állni az illető és kinyomozza, hogy kinél nincs ilyen és ezért lelöki a buszról, mert rontja a ,,városi közösségi közlekedés'' jelenlegi imázsát?


Nem xarik rá! Kit érdekel az, hogy ki van a buszon, miért van ott és milye van. (Magyar gondolkodás és mentalitás nyomán)


Közösségi közlekedés???



A közösség fogalma az jobb helyen azt jelenti, hogy egy helységben, szituációban, olyan emberek jönnek össze, akik, egy érdeket szolgálnak és képviselnek, továbbá megpróbálnak összhangban lenni, esetekben összebarátkozni a másik emberrel,kulturált viselkedést mutatva és tanúsítva a másik ember felé, akivel szintén a többi ott lévő ember érdekét és közösségi szellemét fejlesztik, építik és támogatják, közös erővel és akarattal.


Szerintetek hol létezik ez Magyarországon, főleg a BKV berkein belül? Mert, hogy egy egyházi, vagy vallási közösségben ezt el lehet érni és képzelni, továbbá meg is valósítható és működőképessé tehető, az legalább 90%-ék esélyes, de egy szedett-vedett és jött ment boldog-boldogtalan emberekből álló társadalomban nem, az egészen biztos.


Az, hogy visszatérve, az első ajtós felszállás, hogy az utasoknak nem kedvez, az is egészen biztos. Sem a pórnépnek, sem a tehetősnek. A tehetős része, sarja, akik inkább, az autót és más gépjárműt választ, vagy úgyis meg tudja venni a jegyet és a bérletet, abszolút nem sokat jelent számára és nem érdekli a másik ember jelenléte sem a pénzügyi változás, míg ugyanakkor egy szegény ember számára, csak újabb gondot, egyszóval és durva szóval abszolút kibaxást jelent.


Tehát az egyértelmű válasz az rá, hogy csak is a BKV-nak kedvez az új találmányuk. Nos mi a véleményetek erről?


Hogyan lehet szerintetek működő, alkalmas, kulturált és építő jellegű közösséget faragni, különböző és fejlődő szankciók, megszorítások, elégedetlenségek, kellemetlenségek és egyéb jellegű viszályok, egy állandóan mozgó és változó emberekből álló, városi közlekedés közepette?


Gondolkodjatok, hogy miért vonok párhuzamot, az első ajtós felszállással.



2013. febr. 17. 16:53
1 2 3 4 5 6 7
 61/65 A kérdező kommentje:
Az biztos,vagyis nagyon remélem előbb-utóbb itt háború lesz,ha más nem a környező országban élő külföldiek fogják ellenünk kirobbantani azt.Mert már a Szlovákoknak is tele van a tökük velünk elég régóta és a NAGY MAGYAR Lengyel barátságnak is lőttek.Itt már nem látnak az emberek 1-től a kettőig. Lassan valami robbanni fog,ha nem is éppen a BKV hülyeségei miatt,hanem a média, vagy a politika miatt,de az biztos,hogy a gyűlölet kezd mindenütt a tetőfokára hágni, akár sajnos,akár nem.Az tény,hogy nagyon nincs rendben ez az ország semmilyen tekintetben és ennek hamarosan komoly következményei lesznek, az egészen nyilvánvaló.
2013. febr. 17. 23:15
 62/65 anonim válasza:

"Mert már a Szlovákoknak is tele van a tökük velünk elég régóta"


Én itt élek, tévedsz.


És a többi dolog is hülyeség.

2013. febr. 21. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 63/65 anonim ***** válasza:
Hát nem a többséget kitevő, lényegében önhibájukon kívül létminimum alá süllyedt embereknek kedvez. Legalább bevezethetnék a megállók száma vagy km alapú jegyárakat, hogy ne kelljen mondjuk 3 megállóra 350 Ft-ot költeni annak, akinek nem telik a 10 ezer Ft-os teljes árú havibérletre. Máris kevesebb bliccelő lenne. Szép és jó, hogy fehéríteni akarják az utazást, de ezt egy ilyen országban nem így kéne megtenniük. Amúgy meg a buszvezetők jó része szintén nem törődik az elsőajtózással, őket külön tisztelem az empátiájukért. Ők ugyanis tudják, hogy hol a helyük, hogy milyen országban élnek. A cigányokkal meg nem kéne egy kalap alá venni bliccelő magyarokat, mert előbbiek még jegyet se vesznek általában, és a magyar még így is jóval többet fizet náluk más területeken. Még a metrón sem tud bliccelni, ellentétben a cigánnyal, rájuk ne is vadásznak az ellenőrök a kijáratnál.
2013. júl. 13. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 64/65 anonim válasza:
Maradjunk a tömegközlekedésnél, ami Pesten van, az tömeg, nem közösség. Nekem 100%-ig tetszik az elsőajtózás, akinek van egy kis esze, látja, hogy azokon a járatokon nincs csőcselék, a többi meg tele van csőcselékkel. Nem értem, rajtam kívül miért nem zavar senkit a csőcselék. Lehet, hogy lassítja a járatot, de ennyi belefér. Nem fognak ellenőrt állítani minden buszra, így ezt látták a legjobbnak. Ahol átjáróház van, mindenféle szar alak utazik és félni kell 10500 Ft-ért, hogy hazajusson az ember. Sokba kerül a bérlet, de ketten élünk 110000-ből és megvesszük. Köszönöm a lehetőséget!
2013. júl. 28. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 65/65 anonim ***** válasza:

Utolsó!

Az általad csőcseléknek nevezett utasokkal az ellenőrök nem foglalkoznak, a buszvezető meg örül ha nem verik meg a "rejtett erőforrások". Az, hogy nálaok ilyenek nem utaznak, csak szerencse kérdése, vagy hatásos hatósági fellépés eredménye, bár a BKV nem erről híres, hogy a garzáda elemeket távol tudná tartani a járműveitől, leszámítva talán az éjszakai járatokat. Az érvényes jegy nélkül utazók nem mind csőcselék. Az meg kit érdekel hogy ti havi 110 ezerből meg tudjátok venni a 10500 Ft-os havi bérletet? Másoknál is lehet ekkora havi bevétel, mégis másra is kell azt fordítaniuk, pl. törlesztésre, és így máris bukott a bérletezés.

2013. júl. 28. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!