Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Kinek kedvez, a BKV által...

Kinek kedvez, a BKV által bevezetett első ajtós felszállási rendszere?

Figyelt kérdés

Mi történik e körül valójában...


Egy bérlettel, vagy jeggyel utazó utas számára, már aki meg tudja venni azt, miért érdekelné, hogy van olyan, akár egy, vagy több utas is a járművön, akinél nincs jegy, vagy bérlet? Fel fog állni az illető és kinyomozza, hogy kinél nincs ilyen és ezért lelöki a buszról, mert rontja a ,,városi közösségi közlekedés'' jelenlegi imázsát?


Nem xarik rá! Kit érdekel az, hogy ki van a buszon, miért van ott és milye van. (Magyar gondolkodás és mentalitás nyomán)


Közösségi közlekedés???



A közösség fogalma az jobb helyen azt jelenti, hogy egy helységben, szituációban, olyan emberek jönnek össze, akik, egy érdeket szolgálnak és képviselnek, továbbá megpróbálnak összhangban lenni, esetekben összebarátkozni a másik emberrel,kulturált viselkedést mutatva és tanúsítva a másik ember felé, akivel szintén a többi ott lévő ember érdekét és közösségi szellemét fejlesztik, építik és támogatják, közös erővel és akarattal.


Szerintetek hol létezik ez Magyarországon, főleg a BKV berkein belül? Mert, hogy egy egyházi, vagy vallási közösségben ezt el lehet érni és képzelni, továbbá meg is valósítható és működőképessé tehető, az legalább 90%-ék esélyes, de egy szedett-vedett és jött ment boldog-boldogtalan emberekből álló társadalomban nem, az egészen biztos.


Az, hogy visszatérve, az első ajtós felszállás, hogy az utasoknak nem kedvez, az is egészen biztos. Sem a pórnépnek, sem a tehetősnek. A tehetős része, sarja, akik inkább, az autót és más gépjárműt választ, vagy úgyis meg tudja venni a jegyet és a bérletet, abszolút nem sokat jelent számára és nem érdekli a másik ember jelenléte sem a pénzügyi változás, míg ugyanakkor egy szegény ember számára, csak újabb gondot, egyszóval és durva szóval abszolút kibaxást jelent.


Tehát az egyértelmű válasz az rá, hogy csak is a BKV-nak kedvez az új találmányuk. Nos mi a véleményetek erről?


Hogyan lehet szerintetek működő, alkalmas, kulturált és építő jellegű közösséget faragni, különböző és fejlődő szankciók, megszorítások, elégedetlenségek, kellemetlenségek és egyéb jellegű viszályok, egy állandóan mozgó és változó emberekből álló, városi közlekedés közepette?


Gondolkodjatok, hogy miért vonok párhuzamot, az első ajtós felszállással.



2013. febr. 17. 16:53
1 2 3 4 5 6 7
 41/65 anonim válasza:
40%
Tényleg beszélt itt arról valaki,hogy nem akar fizetni a szolgáltatásért,most komolyan??
2013. febr. 17. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/65 anonim ***** válasza:

A kérdésben volt benne, idézek:

"Egy bérlettel, vagy jeggyel utazó utas számára, már aki meg tudja venni azt, miért érdekelné, hogy van olyan, akár egy, vagy több utas is a járművön, akinél nincs jegy, vagy bérlet? Fel fog állni az illető és kinyomozza, hogy kinél nincs ilyen és ezért lelöki a buszról, mert rontja a ,,városi közösségi közlekedés'' jelenlegi imázsát? "

2013. febr. 17. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/65 anonim válasza:
61%
Tényleg engem is érdekelne, mire is ez a túlpörgés? Mert szerintem itt egy ember nem volt,aki ingyen akarna részt venni az utazásban? Itt maximum arról lehetne szó, hogy drága a jegy,mint a szar és folyamatosan emelik is az árát, nem jó a színvonal hozzá és még hátráltatják és szívatják az amúgy is rohanó az embereket is az utazásban és közlekedésben. Főleg egy nagyobb tömeg esetén, elég kellemes és szépen fest a dolog a felszállásnál,csak gondoljatok bele. Rászoktatni az embereket egy effajta utazásra abszolút nem 1xü dolog, főleg ott, ahol világ életben nem volt erre példa. Ennek a módján, a bevezetés lépésein és a hirtelenül jött, gyorsaságán kellene változtatni. Ez valahol akárhogy is vesszük,egy átgondolatlan és megfontolatlan lépés volt a BKV részéről. Valeszeg úgyis meg fogják szüntetni,vagy enyhíteni fognak rajta,mert ha már itt ilyen pampogás van,akkor máshol sem kevesebb. Gondoljatok csak ebbe.
2013. febr. 17. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/65 anonim ***** válasza:
0%

Az üzemanyag itthon is annyiba (vagy még olcsóbb) mint nyugaton. A járművek szintén.

Nézzük a másik oldalt:

Londonban a vonaljegy 2 font (sokkal drágább mint itthon)

Milánoban napijegy 3,5 Euro

New Yorkban 2,5 dollár (ez is drágább)

Bécsben 1,8 Euro


Gyaloglás, kerékpár (ha már megvetted) ingyen van

2013. febr. 17. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/65 anonim ***** válasza:
61%
ti tényleg ku**a nagy balfácánok vagytok! senki sem beszélt itt ingyen utazásról. a kérdés fitogtatása és kibogozása, meg sehová sem vezet, csak oda hogy valszeg ő is megveszi a jegyet,csak nehezebben tud kijönni anyagilag.erre nem gondoltál?? nem mindegy,hogy valaki keres vagy 100 ropit és úgy ugrik be a buszba,vagy keres vagy 25-öt és úgy.baz*meg ti nem itt éltek,csak jár a szátok, seg*fejek??
2013. febr. 17. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/65 anonim ***** válasza:
59%

Fa**fej, akkor ez mi a kérdésben?


"Egy bérlettel, vagy jeggyel utazó utas számára, már aki meg tudja venni azt, miért érdekelné, hogy van olyan, akár egy, vagy több utas is a járművön, akinél nincs jegy, vagy bérlet? Fel fog állni az illető és kinyomozza, hogy kinél nincs ilyen és ezért lelöki a buszról, mert rontja a ,,városi közösségi közlekedés'' jelenlegi imázsát? "

2013. febr. 17. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/65 anonim ***** válasza:
72%

1. Egy aktív dolgozó,akinek van rendes melója, valószínűleg biztosan meg tudja venni a jegyet.


2. Egy diák az tud venni bérletet, még akkor is ha dolgozik, ha nem, mert a szüleitől kér rá lóvét.


3. Egy csöves nem tudja megvenni a jegyet, mert örül, hogy él, pénze alig, vagy semmi.


4.Egy gazdag nem fog busszal utazni, csak akkor ha szarni megy a kocsija, vagy a helikoptere :D


5. Egy szegényebb ember meg baromira vacillál,hogy meddig vegye meg a jegyet. Egyes esetekben jobban jár, ha már napijegyet vesz, esetleg megpróbál időnként bliccelni itt-ott ahol lehet,hogy ne vesszen annyi pénze el.


Ezért a szegény embereket ti akasztófára küldenétek

marhák?

2013. febr. 17. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/65 anonim ***** válasza:

Aki olyan hű de jól keres, az nem fog bkv-zni, a középosztály szintén szívja a száját az árak miatt, ahogy a szegények is. Akkor miről beszélünk? Aki hajlandó és megtudja venni a jegyet/bérlet, az utazzon, aki nem hajlandó megvenni, vagy nem tudja az ne utazzon, bármennyire is sz*r ezt így kimondani.

Az egy ajtós felszállás azért nem lassít annyira a menetidőn, hogy most ezen annyira pattogni kelljen és igenis szűrjék ki a bliccelőket, mert mi, normálisan fizető kispénzű emberek sz*punk amiatt, hogy utaznak 100-an egy villamoson és abból magamon kívül még legalább 10-nek én "fizetem" a jegyét. Az árak meg emelkednek, mert nem vagyunk elegen, akik fizetnének a szolgáltatásért.

Nekem ezzel nincs bajom, így tartom igazságosnak, bár hozzátenném én is drágállom a jegyeket/bérleteket. Biztos azért reagálok ilyen higgadtan a témára, mert amúgy villamossal vagy metróval járok az esetek 90%-ában (metroban sem zavar, hogy jövet menet lesik a bérletem az ellenőrök), illetve mert vidékről származom, ahol alapból ez a rendszer működik teljesen jól és az emberek úgy is teljes értékű életet tudnak élni, hogy csak óránként egy buszuk van az adott célpont felé és akkor már sokat mondtam.

2013. febr. 17. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/65 anonim ***** válasza:
0%
Szegény ember ne BKV-zzon. Annak van kerékpár meg van gyalog. Ilyen alapon szegény ember menjen Maldív-szigetekre alanyi jogon mert szegény? Ne röhögtess már. Én nem engedhetem meg magamnak, hogy Maldív-szigetekre menjek, én nem is lopózdkodok fel a hajóra. Ellenben megengedhetem magamnak, hogy vonaljegyet vegyek, mégis sokszor megyek gyalog vagy bringával.
2013. febr. 17. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/65 anonim ***** válasza:
59%
Csövesnek meg pláne semmi keresnivalója tömegközlekedési járműn.
2013. febr. 17. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!