Kezdőoldal » Utazás » Egyéb kérdések » Hogyan utazzak Amerikán...

Hogyan utazzak Amerikán belül? (nagyon kezdő vagyok)

Figyelt kérdés

Miamiba (a repülőtérre) kellene eljutnom Jacksonville mellől és fogalmam sincs hogyan oldjam meg, nagyon idegen nekem a tömegközlekedés pláne egy idegen országban, magamat ismerve ez elég rizikós. :P


Szóval hálával fogadok minden tanácsot, ami segítene egy szerencsétlen utazón eljutni egy városból a reptérre … :D


Mindenféle segítséget, ötletet,stb örömmel hallgatok, nagyon el vagyok veszve :D

(Egyébként ez az egész kb 2 hónap múlva lenne aktuális, 2 ünnep között)



2016. szept. 28. 11:15
 1/9 anonim ***** válasza:

Nem annyira bonyolult.

Ez kb. 350 mérföld, amit pl. megtehetsz repülővel.

Viszont ha látni is akarsz valamit útközben, akkor érdemes kikölcsönözni egy bérautót, ami nélkül Miamiban sem tudsz meglenni majd.

Pl. az ALAMO autókölcsönző autóit Miamiban is leadhatod, csak ne felejtsd beírni majd a kibérlésénél, hogy az lesz a végcél, mert felárat számíthatnak fel a leadáskor.

2016. szept. 28. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Ezt írja a googli:



5 óra 1 perc (346 mérföld)

a következőn keresztül: Florida's Turnpike és I-95 S

4 óra 48 perc forgalom nélkül


Ezen az útvonalon útdíjat kell fizetni.


Jacksonville, Florida

Egyesült Államok

Térjen erre: Main St N FL-10 E felé

5 perc (1,6 mf)

Kövesse ezt: I-95 S és Florida's Turnpike SW 4th Ave felé itt: Miami. Térjen a(z) SW 7th St lehajtóra innen: I-95 S

4 óra 50 perc (343 mf)

Menjen tovább ezen: SW 4th Ave. Menjen el idáig: SW 13th St

5 perc (0,9 mf)

Miami, Florida



Szóval csak végig az Atlanti Óceán mellett...

2016. szept. 28. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza: