Kezdőoldal » Utazás » Európa » Easyjet foglalás! Valaki...

Easyjet foglalás! Valaki segítene?

Figyelt kérdés

Foglaltam a Gatwick-re jegyet az Easyjet-nél. A visszaigazoló sms-ben viszont azt írták, hogy " Luton Easyjet Luton-foglalás". Ez most az jelenti, hogy valamit elrontottam, és a Luton-ra ment a foglalásom, vagy ez csak egy afféle rendszerüzenet, és mindenkinek ezt írják?

Mert a visszaigazoló email-ben pedig azt írták, hogy a Gatwick-re ment a foglalás..

Köszi


2011. jún. 7. 13:51
 1/3 anonim ***** válasza:
azt javaslom minel elobb lepj veluk kapcsolatba mert nem nagyon szoktak ilyet csinalni, legalabbis velem meg nem fordult elo. Biztos ami biztos, en rendszerint lutonba megyek es mindig azt kuldik hogy luton bp luton es emailben is.
2011. jún. 7. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
es azt sem ertem a luton luton kozott miert nem bp szerepel ha bp-rol mesz...de hat aztan lehet mar mas a rendszer en tavaly telen repulten easyvel utoljara.Ezert nem mondok biztosat. inkabb kerdezd meg telon az a biztos.
2011. jún. 7. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Mivel SMS-t irsz, azt gyanitom, hogy NEM az Easyjet-tül kaptad, hanem a bankodtol. Az pedig azert emliti Lutont, mert Easyjetnek ott van a kozpontja, tehat a bankkartyadat Lutonban terheltek meg.


Az szamit, mi van az emailben, az pedig, azt irod, Gatwick - tehat rendben van.

2011. jún. 10. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!