Kezdőoldal » Utazás » Európa » Milyen tapasztalataitok...

Milyen tapasztalataitok vannak a Ken-Edi Travellel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

Párommal közösen megnéznénk a tengerpartot. Pénztárcánk elég sovány, így csak egy kis kiruccanásra gondoltam. Találtam egy ilyen hirdetést


CSOBBANÁS LIGNANOBAN, BIBIONÉBAN non-stop


[link]


Volt már esetleg valaki így nyaralni?


2011. jún. 11. 21:08
1 2
 1/15 anonim válasza:
"Ken-Edi travell" biztos Kennedy is velük utazott, ezalapján én nem vállalnám be.
2011. jún. 19. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Belföldi kirándulásaikon voltunk már többször. Korrektek, nincs velük semmi baj.
2011. jún. 26. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Huh, ennek a válasznak nagyon örülök :)

Köszönöm szépen!

2011. jún. 26. 21:42
 4/15 anonim válasza:

Mi sem vagyunk túlzottan eleresztve sem pénz sem idő szempontjából. Tavaly voltunk júniusban a Ken-Edivel csobbanni Opatijában, iszonyú jó volt! Majd utána elmentünk Bibionéba, ott is szuperül éreztük magunkat.

Idén Krk-szigeten csobbantunk, szokás szerint jól éreztük magunkat. Az idén mégegy csobbanásunk lesz, Porecbe megyünk. Tudod, az a jó, hogy elmondhatjuk, voltunk a tengerparton, fürödtünk a tengerben. Nagyon jók az iroda buszai, kényelmesen utazol, délelőtt pedig már a tengerben vagy és Tied az egész nap! Én csak jót tudok mondani Nektek a Ken-Ediről, szerintem induljatok neki!

2011. jún. 30. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:

Szia!

nagyon szépen köszönöm, hogy írtál :) akkor ezek után már nem is habozunk!


Igen, nekünk is lenne a jó, hogy végre láthatnánk a tengert. Párom még külföldön sem volt sosem. Szóval ez nagyon jó lehetőség.

2011. júl. 1. 10:01
 6/15 anonim válasza:
Mi most voltunk egy egynapos úton (Hinterbrühl Seegrotte-Heiligenkreutz)a Ken-Edi Travellel, ami rosszul szervezett és rosszul lebonyolított út volt. Kíváncsi vagyok felháborodott levelemre egyáltalán válaszolnak-e. Hasonló véleményen levő utastársak szerint ez nem szokásuk. Egyébként nem minden útjuk rossz.
2013. szept. 30. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim válasza:

Nekem nincs jó véleményem a KEN-EDI TRAVEL utazási irodáról. Életemben először és valószínűleg utoljára utaztam velük.

Elmesélem mi történt:

Barátnőimmel és egyikük nagymamájával utaztunk az iroda keretében Jesoloba. Az utazás előtt nem sokkal úgy alakult, hogy a családommal Olaszországban voltunk az indulás napján és gondoltuk akkor ott csatlakozom. Felhívtuk az irodát, akik közölték, hogy ha kifelé nem velük utazom, haza felé se vehetem igénybe a már kifizetett busz utat. Mikor próbáltuk kideríteni, hogy mégis miért nem, és ekkor vették le álarcukat. Amint segítséget szerettünk volna kérni, rendkívül arrogánsak, lekezelőek, nagyképűek voltak velünk és természetesen egy csepp segítőkészség, rugalmasság sem volt bennük. Több egyéb utazási irodát is felhívtunk, akik úgy szintén értetlenül álltak a történések előtt, a törvényről melyet Ők említettek egyikük se hallott (mi se találtuk meg később) és így is, hogy nem velük mentünk, haza hoztak volna, egyetlen probléma az volt, hogy az átlagos turnus váltás szombaton van, a KEN-EDI TRAVEL pedig csütörtökön hozta haza utasait. Végül 100 euró ráfizetéssel, saját szervezéssel kellet 16 évesen egyedül haza jönnöm.

Felháborítónak tartom, hogy egy csepp segítőkésség sem szorult beléjük, az állítólagos több évtizedes tapasztalattal meg sem próbálták a problémát megoldani (valamint pénz visszafizetésről sem akartak hallani). Ezeken felül szó nélkül megkötötték az én szerződésemet egy idegen nővel, akinek semmi féle meghatalmazása nem volt, de amikor a saját szüleim próbáltak intézkedni az törvényen kívüli viselkedés volt.

Összegzésül annyit tennék még hozzá, hogy a KEN-EDI TRAVEL utazás közvetítőnél az ügyfél addig ügyfél, amíg a pénzt be nem fizeti, utána már semmit sem számít.

Senkinek sem ajánlom ez az irodát….

2015. júl. 5. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 barna nő válasza:
Nekem sincs jó tapasztalatom. Idén Riminiben voltunk velük. Az utat kétszer tettük meg kerülővel, (eltévedtek) Bolognában, út közben közölték nem a meghirdetett szállodában leszünk. Megérkezéskor az őrizetlen hallban kellett egymás hegyén-hátán letenni a csomagunkat. Fejetlenség volt. A szálloda egy diák vagy munkásszállónak megfelelő, a szobánk nem 3 csillagos mértékű, a egy wc méretű hely a "fürdőszoba" annyi,épphogy oda lehetett állni a mosdóhoz, hogy oldalazva lehetett leülni a wc-re, a könyököm már nem fért el, a zuhany a falra szerelve, egy luk volt a lefolyó, zuhanyozáskor állt a víz mindenhol. A szoba a a másik szálloda személyzeti szállására és a konyhára, hátsó részre nézett. Az elszívó egész éjjel nyomta ki az égett olajszagát nagyon hangosan, kuka szám öntötték ki a boros üvegeket, ami nagy csörömpöléssel tört össze, egész éjjel hallottuk az evőeszközök csörgését mosogatás közben és a száradó lepedőket, stb teregették. Az erkélyünknek sem mondható koszos, lepukkant mellvédszerűnél volt az elszívó kéménye. A szoba is egy L alakú belógott a másik szoba, a tv Junoszty szerű.Utolsó előtti nap már az ajtót is csak nehezn tudtuk bezárni, ami egy szürke műhelyajtóra emlékeztetett, olyan behúzóval ami a raktárajtókon volt régen. Az idegenvezetőnek jeleztem, nem vett fel jkv.-t (később az iroda erre is hivatkozott a panasz elutasításánál!) azt mondta ez van majd ha Pesten tegyünk panaszt.Az idegenvezető, a két sofőr, meg 4 fő (ismerősük) a másik normális szállodában kapott elhelyezést. Megtettem, amikor hívtam az irodát arrogánsan leráztak, a tulajnak nem volt ideje ilyenekkel foglalkozni. Írásban is leírtam mindezt azzal, azt írta, hogy menet közben változtatták a szállodát miért nem néztem meg, csakhogy már februárban befizettük és az akkor megnézett szálloda szobái jók voltak, ez nem.Ég és föld. Azt mondta mit akarok ennyi pénzért, ki számolta mennyi naponta.??!! Az árakat ők szabták!!! Arra, hogy nyilvánossá teszem a fentieket, a tapasztalataimat, kaptam egy fenyegető hangú levelet, melyben szerinte nincs jogom panasszal élni és több számjegyes pert akaszt a nyakamba. A hitelrontást nem én követem el, ők maguk tették ezt. Ez volt velük az első és utolsó utam.
2016. júl. 27. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 Pethőné B.Judit válasza:
Szomorúan írom,hogy ahogy a válaszok dátumát nézi valaki,abból is kiderül,hogy kezdetekben egy rendkívül színvonalas utakat szervező,utasbarát iroda volt.Sajnos amint mondani szokták,amint "beindult a szekér",romlott egyre jobban a színvonal,a hozzáállás.Ma már úgy tűnik csak a haszon számít ami sokszor súrolja a tisztességtelenség határait.
2017. febr. 5. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim válasza:

Valóban, kedves utazni vágyók, a színvonal az évek során jelentősen csökkent. Évekkel ezelőtt belföldi útjaikon vettem részt, teljesen rendben voltak. Később Isztambulban már rendesen szivatták az utasokat. Úgy négy órát töltöttünk azzal, hogy ráleljünk a szálláshelyünkre, miközben mindenki hulla fáradt volt a több mint 1200 km-es utazástól. A következő napok sem teltek negatív tapasztalatok nélkül. A vacsoránál hallottuk utastársainktól, hogy órákat vártak a buszra, ami előszőr az Aya Sofiához, majd onnan a Nagy Bazárhoz vitte Őket. Ezt követően vártak 2,5 órát a visszaszállításra a megbeszélt időhöz képest. Nem is értettem az egészet, hiszen az Aya Sofia kb 5 perc sétára, a bazár meg 3 villamos megállóra volt a szállásunktól. Könnyedén megközelíthető lett volna mindkettő gyalogosan. Mi csak azért úsztuk meg az utóbbi kellemetlenséget mert sokszor jártam már előtte Isztambulban, elég jól ismerem a belvárost, ezért mi nem a csoporttal mentünk. Így legalább

tudtam az unokámnak olyan helyeket, nevezetességet mutatni,amiket ha az irodán múlik nem látott volna. Összefoglalva:tájékozatlanságot tapasztaltam a sofőrök és az utaskísérő részéről is. Ez az egész szép lassan feledésbe merült, tavaly ismét bizalmat szavaztam nekik, másik unokámmal a horvát tengerpartra utaztunk. Volt a közeli városba egy buszos út, kishíján otthagytak bennünket. Odaérkezésünkkor közölték öt órakor indulunk vissza. Mi leszálltunk, elindultunk.Eztán a többiekkel megbeszélték, hogy inkább fél ötkor legyen ott a csapat. Ugye nem kell ecsetelnem miket kellett végighallgatnom, amikor negyed órával az eredetileg megjelölt időpont előtt megérkeztünk. Később néhány utas említette, hogy ott akartak hagyni bennünket. Valakinek volt annyi sütnivalója, hogy szólt,valószínüleg nem hallottuk már a módosítást, mert leszálltunk. Aztán hazafelé jövet reggel fél hétig csomagok lehozatala, bepakolása a buszba, kijelentkezés. Több mint ötvenen voltunk, és voltak mások is. Na így zajlott az élet. Kérdeztük, miért nem lehet emberibb időben indulni. Kedves alkalmazottaik közölték: mert a buszvezetőnek holnap dolgoznia kell. Mindezt rendkívül arogánsan, lekicsinylően tették. Ja, én kérek bocsánatot, hogy ismét hozzásegítettem őket némi kis pénzmaghoz. Ígérem, utoljára.

2017. febr. 8. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!