Utazott már valaki az easyjet-tel? Ha igen mi a vélemény?
"és nem volt magyar nyelvű tájékoztató idáig egyszer sem"
Még ha így is lenne, azért mutogatnak el mindent, hogy a leghülyébb utas is megértse. Persze biztosan van olyan is, aki 8 út után sem tudja biztonsági tájékoztató nélkül bekapcsolni a biztonsági övet, de az meg nem a légitársaság hibája.
És csodálkoznak, miért megy mindenki innen külföldre, hát ezért...
Leírom a tapasztalataimat a Ryanairel, és mindenki szerint marhaság... ráadásul engem titulál hülyének az, aki nem tudja értelmes elolvasni, és felfogni amit írok...
Nekem nem okoz problémát, sem 1, sőt 20 utazás után sem, ha nem mondják el magyarul a tájékoztatást, mert anyanyelvi szinten beszélem az angolt. Az persze eszébe se jut a kedves hozzászólónak, hogy van, aki esetleg életében akkor ül először repülőn, és nincs ezekkel tisztában... másrészt a szabály az szabály. De könnyebb mást hülyének mondani, igaz?
Nem azt írtam, hogy ezért nem utazom velük...
Azt írtam azért, mert amikor én utaztam velük, még soha nem indultak időben, és mert nem kedvesek az utaskísérők....
Egy másik hozzászólásban írtam le még azt, hogy ráadásul nem is beszélnek magyarul, holott tudnak.
Egy bácsinak lötyögött az ülése, kézzel -lábbal magyarázta volna, mi baja, de nem tudott angolul, és az utaskísérő csak angolul szólt hozzá. A férjem segített végül a bácsinak... aztán pár perc múlva, mikor a vásárolni valót hozták, és egy másik utas nem tudta elmondani mit akar, rögtön megtudott szólalni az utaskísérő magyarul...
Egyik alkalommal több, mint egy órás késéssel indultak Pestről, és kérdezgették az utasok, mi történt. Semmi válasz nem volt, amíg meg nem kérdeztük angolul... ez a bajom velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!