Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Kiwi.com miért írja h 297euro,...

Kiwi.com miért írja h 297euro, ha 485 a legolcsóbb ajánlat? i.imgur.com/4lKj4rT.png Mennyire megbízható oldal ez?

Figyelt kérdés
2022. okt. 3. 14:48
 1/7 anonim ***** válasza:
Mire a legolcsóbb?
2022. okt. 3. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nem ismerem, de Google találatok közt sok a negatív vélemény.
2022. okt. 3. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

hA kb 1 percet gugliznál, értenéd, hogy cska a gyökerek foglalnak a kiwi.com*on.

Ha nem érted a válaszomat, kérlek vidd fégig a foglalásod.

2022. okt. 3. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Következő poszt: "Más is járt így? A kiwin foglaltam..."


Semennyire sem megbízható.

2022. okt. 4. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
4: ja-ja, volt már pár hasonló kérdés... :-DDD
2022. okt. 4. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Közvetítő oldalon keresztül csak akkor foglalj, ha szerinted van olyan, hogy 100%-ig biztos, hogy minden a tervek szerint fog történni a tervezett repülőutaddal kapcsolatban.

Nem fogják törölni a járatod, nem fog késni, nem lesz sztrájk valamelyik érintett repülőtéren, nem jön közbe valami, amiért bármit is módosítani kell a foglalásodon: nem a feleségeddel utazol, hanem valaki mással. Még egy bőröndöt hozzá szeretnél tetetni, nem akkor, hanem máskor mennél, mégsem enged el szabira a cég, hozzámentél feleségül, megváltozott a neved a személyi irataidban, Csehország megtámadja Szlovákiát, európai légtérválság ésatöbbi, ésatöbbi.

Ha biztos vagy benne, hogy ezek vagy hasonlók nem történhetnek e világban, akkor foglalj a kiwin meg a hasonlókon.

Ezrével olvashatsz negatív történeteket olyanoktól akikkel bizony megtörténtek ilyen esetek és a légitársaságok reakciója az volt, hogy tessék azokhoz fordulni, ahol a jegyet vette. Azok persze a fülük botját sem mozdítják.

Tehát, cipőt a cipőboltból, repülőjegyet közvetlen a légitársaságtól és akkor ha beüt a krach, lesz némi reményed, hogy kapsz segítséged.

Nincs talán három hete, hogy előttem állt a sorban a Lufthansa business class check-in pultnál egy amerikai fazon, akinek nem találták a foglalását a rendszerben. Kiderült, hogy ilyen kiwihez hasonló helyen vette a jegyét és közölték vele, hogy önnek uram nincs jegye, kerjük hívja fel azt a céget, akiken keresztül úgy gondolta, hogy sikeresen vásárolt.

Reggel 04:20-kor, egy óra 50 perccel a gép indulása előtt.

Még egyszer elmondom, értelmes ember nem vállal ekkora kockázatot, hanem a légitársaság oldalán foglal es fizet.

2022. okt. 7. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
A kiwi-vel én is befürödtem már, egy út alatt 2 jegyet buktam, habár az elsőt saját elhatározásomból, de akkor sem éri meg náluk jegyet venni. Biztosítás nélkül persze egész jó ajánlataik vannak, de ez esetben nincs lehetőség módosításra, vagy visszatérítésre. Én biztosan nem foglalok náluk (vagy hasonlónál) mégegyszer.
2022. okt. 9. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!