Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Milyen volt a MALÉV Zrt....

Milyen volt a MALÉV Zrt. Légitársasággal utazni?

Figyelt kérdés

Olyanok írjanak, akik utaztak ott fapados, vagy Economy calss osztályon és utaznak a mai fapados légitársaságok járataival is.


Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, hogy tényleg jobb volt?


Néhány összehasonlítási kritérium.:

(jegyvásárlás gördülékenysége, kommunikáció a jegyfoglalóval, poggyászkezelés, lábtér mérete, kabinhőmérséklet, tisztaság)



2015. jún. 26. 18:46
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
A Malév nem volt fapados.
2015. jún. 26. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Ez igaz, hibásan írtam, bocsánat!

Az Economy calss-ra gondoltam a kérdésemben.

2015. jún. 26. 20:34
 3/9 anonim ***** válasza:
89%
Egyszer utaztam vele a megszűnès éve előtti októberben. Semmi extra nem volt. Elvittek Londonba, kaptam egy szendvicset, 2 kávét és egy narancslét. Hozott egy erős átlagot. Mai fapadosokhoz képest jobb volt, mert a beszállítás utashidas volt, nem ilyen òtvar mint manapság fapadèknál.
2015. jún. 26. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Hú én nagyon szerettem. Nem azért mert olyan hú de nagyon extra volt. Viszont egyszerű.

Nem minden helyre megy fapados, így nekem más nemigen lett volna jó. (Helsinki-Budapest). A Finnair szinte mindig 2x annyi volt, így árban sem volt vészes. Rádásul sok akció volt.

A csomag 20 kg volt esetleg a végén 23, de simán vittem fel 25 kilós csomagot is. Igaz ez személyzet függö is.

Szerintem kényelmes volt, na nem a gépei miatt, hanem mert nem mindig volt tele, így volt hely a csomagoknak fent és nem volt túl zsúfolt.


Akkor még külön volt a fapados és sima terminál. Igy nem volt tömeg Ferihegyen, gyorsan ment minden.

A gépek tiszták voltak a személyzet kedves, bár nem egy Lufthansa kategória :) Jegyvásárlás nem volt nehéz emlékeim szerint a honlapjuk teljesen jól működött, jól átlátható volt.

Azt nem tudom milyen volt a kabinhőmérséklet, de nem emlékszem, hogy fáztam volna vagy melegem lett volna :)

Tudom, hogy nem egy fontos dolog, de jó volt, hogy magyarul beszéltek. Emlékszem amikor utoljára repültem velük baromi nagy szélben száltunk le. Néhányan már elég ijedt képet vágtak amikor megszólalt a pilota:

-Kapszkodjanak ez húzos lesz! Végül simán leszállt.


Szóval nekem hiányzik.

2015. jún. 26. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Akkor utaztam veluk eloszor amikor meg letezett az NDK. Gyerek voltam, szoval jegyvasarlas/poggyaszkezeles reszevel a szulok foglalkoztak, de emlexem hogy eletem elso repulese volt es nagyon elveztem. Elhoztunk mindent amit adtak (muanyag Malevos pohar, kes, villa, szalveta hahaha, gyerekeknek adtak ajandekot is, szinezo meg egyikunk kapott egy makett Malev repulot).


Felnottkent is repultem veluk sokat, volt szerencsem Mo. elso noi pilotajahoz, Czigány Ildikóhoz is. Voltunk Malev latogatason is, az egyik osztalytars apukaja Ferihegyen dolgozott es az iskolat elvitte egynapos kirandulasra. Nagyon klassz volt. Talan az ismeretseg miatt is jobban a szivemhez nottek. En nagyon szerettem oket, sose volt semmi gond veluk.


Aztan elkoltoztem messze es a mostani otthoni fapadosokat csak hallasbol ismerem.

2015. jún. 26. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Fontosnak tartom, hogy a MALÉV mindig elsődleges repülőterekre repült (ahol több is van), ahonnan jó közlekedés van az adott városba. Nem pedig a célként megjelölt várostól akár 100 km-re fekvő, de olcsóbbra.

Sok olyan helyre volt járatuk, ahova most nincs közvetlen Budapestről, mert egy galaxisban nem éri meg. 3-4 különböző géptípust üzemeltettek, így azt a méretűt lehetett beállítani, amit az utasok létszáma indokolt. Egyik legkellemesebb élményem volt a Budapest - Ljubljana út. Malév járat volt, amin a Carpathian Airlines SAAB SF-340-es, 33 személyes gépe repült.

Egy másik kellemes élmény: az egyik feladott poggyászom hengeres volt, ami hajlamos lenne legurulni a futószalagról, ha arra tennék. Ezért a check-in pultnál dolgozó hölgy telefonált, jött egy ember, aki kézben elvitte és felrakta a gépre. Az érkező repülőtéren megismétlődött ugyanez, amiért semmit nem kellett pluszban fizetni.

Általában kedves, profi személyzet, gördülékeny ügymenet, utasbarát hozzáállás jellemezte a Malévet. Sajnálom, hogy tönkretették.

2015. jún. 28. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

bocs! Az előző válaszomban: "galaxisban" = "fapadosnak"

Erre javította automatikusan a gép, amit nem vettem észre.

2015. jún. 28. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Érdekes, nekem is a Helsinki-Budapest vonallal volt tapasztalatom; Lufthansáról átszállva.

Viszont én nem éreztem különbséget, sőt szerintem a Malév kajája jobbnak tűnt, a stewardeszek közvetlenebbnek, barátságosabbnak.A Lufthanzások készségesek, szolgálatkészek voltak, nem mondom,hogy bármi kifogásolnivaló lett volna, de a malévosokkal szavak nélkül is érteni lehetett egymást. És nem hiszem,hogy ez egyszerűen az anyanyelviség ténye lett volna. Gondolkodtam rajta már, másokkal is beszélgettem róla, valami több volt, kellett, hogy legyen. (Németül sincs problémám, bár angolul beszéltünk.)


A jegyet egy cég vette, szerintem úgy általában nem volt drága, azért így kombinálták. Minden rendesen úgy ment, ahogy ígérték, a poggyászkezeléssel is.

A lábtérrel meg eddig még az ég adta világon mindenütt bajom volt, a magasság és hosszú lábak átka.

A kabinhőmérséklet szerintem jobb volt, mint a Lufthansán, ott fáztam, de ez is személyfüggő lehet, mert mindig is könnyebben fáztam. Szóval, lehet, hogy az másoknak talán nem lehetett elég hűvös.

Nem láttam különbséget a tisztaságban sem, pedig elég kritikus vagyok rá, mindig tartok magamnál törlőkendőt a nem elég tisztának érzett felületek letörlésére.


De egy kellemetlen tapasztalatunk mégis volt, ami nem tudom, hogy a Malévvel vagy valami mással lehet összefüggésben. Az egyik gyereknek úgy bedugult a füle az egyik induláskor, hogy rettenetesen fájt először, aztán lejjebb hagyott, de azóta is érzékeny maradt különböző változásokra. Gondolom , valami a légnyomás változásával lehet összefüggésben. Nem vészes, de azóta sem lett olyan, mint előtte volt.


Én mással nem érkeztem Ferihegyre, nem tudom összehasonlítani. Problémám nem volt, sőt még egyszerű emberek is, mint magam, segítőkészebbek voltak, mint máshol. Bár ez nem a Malévval függ össze.

2015. jún. 30. 03:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"Egy másik kellemes élmény: az egyik feladott poggyászom hengeres volt, ami hajlamos lenne legurulni a futószalagról, ha arra tennék. Ezért a check-in pultnál dolgozó hölgy telefonált, jött egy ember, aki kézben elvitte és felrakta a gépre. Az érkező repülőtéren megismétlődött ugyanez, amiért semmit nem kellett pluszban fizetni."


Ez a szabály szerinti, standard procedúra a reptéren, nem a Malév-utasok kiváltsága. Törékeny, méretes vagy érzékeny (pl. élő állat) csomagokért feljön a rakodómunkás és ő viszi le (ugyanígy a mindenféle lelógó bizbasszal rendelkezőket, ha ládába nem fér, mert különben beakad és leállítja a futószalagot, amíg a rakodó be nem mászik kirángatni, és akkor szidni fogja a checkines kollégát.)

2015. júl. 14. 01:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!