Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » WIZZ AIR - Ha sérült a poggyás...

WIZZ AIR - Ha sérült a poggyászod, légy résen, külonben nem jár kártérítés? Így igaz.

Figyelt kérdés

Miután javíthatatlanul sérült a poggyászom, írtam a Wizz airnek, mint ahogy kell.Itt már elkérték a visszaigazoló kódot,járatszámot, stb. A sérült állapotról papír van, melyet egyből a leszálláskor kértem. Ott elkértek minden adatot, telefonszámot is. Saját szemükkel látta ott dolgozó, hogy milyen állapotú a bőrond és ez alapján írt jelentést. Ám, ne higgye senki, hogy ezzel bebizonyította a Wizz airnek, hogy tényleg sérült a bőrondje és az valóban az ové volt. Válaszlevélben a kovetkezőket írták:


Amennyiben poggyásza megrongálódott, kérjük, végeztesse el annak javítását, a javításról kérjen számlát, és cégünk megtéríti Önnek a javítási költségeket. Amennyiben poggyásza nem javítható, úgy a szerviztől kérjen erről írásos igazolást, amelyben feltüntetik a poggyász típusát és értékét.


Igényének rendezéséhez az alábbi dokumentumokra van szükség:


a repülőtéren kiállított Sérült poggyász bejelentőlap (Property Irregularity Report, PIR) egy példányára;

poggyászcímkéje másolatára EZT KI ŐRZI MEG??, illetve a túlsúlyos poggyász díjának befizetését igazoló bizonylatra (ha volt ilyen);

beszállókártyájának másolatára MÉG EZ IS???;

a poggyász javításáról szóló számlára, vagy

a szerviz írásos igazolására arról, hogy a poggyász nem javítható;

az Ön nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámára, a bank nevére és BIC- vagy SWIFT-kódjára, valamint a számlatulajdonos nevére.


Ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja Önt, hogy a fenti dokumentumokat hova kell küldenie.


Felhívjuk figyelmét, hogy ha a poggyász átvétele után panasztétel és Sérült poggyász bejelentőlap (Property Irregularity Report, PIR) kitöltése nélkül elhagyja a tranzit területét, azt úgy tekintjük, mint bizonyítékot arra, hogy a poggyász jó állapotban megérkezett.


Gyakorlatilag annyi mindent kérnek, hogy vmit biztos nem tudsz teljesíteni és ugrik az egész.

Nem tudom, más légitársaságnál hogy járnak el, de ez arra megy ki, hogy mentesüljenek a kártérítés alól.



2015. júl. 23. 23:55
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
81%
Most elmeséltél egy történetet... De mi a kérdésed??
2015. júl. 24. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:

Nem olyan dramai a helyzet.

Ha nincs beszallokartyad, akkor a foglalast igazolo email es a banki nyilatkozat, ami mutatja, hgy kifizetted a repjegyet bizonyitja, hogy te repultel.

A poggyasz cimke egyik felet a poggyaszra ragasztjak, a masikat pedig odaadjak neked. A poggyaszcimket en mindig a borondon hagyom a kovetkezo utazas napjaig, vagyis a cimke egyik fele tutti megvan.

Mondtad, hogy meg a repteren tettel panaszt, nem? Na, ott adniuk kellett valami papairt?


Amugy pedig ezek nem olyan teljesithetetlen dolgok. Ha nem kernenek semmit, csak a ket szep igazmondo szemed pillantasat, hogy sajnos serult a borond, tessek fizetni, akkor minden boldog boldogtalan ezt megjatszana, nem gondolod?


Nekunk a Luftinal serult a borond. Igaz jo sok evvel ezelott, de szerintem ezek a dolgok nem sokat valtoznak.

A repteren kertunk egy papirt, amivel kesobb bementunk a belvarosi irodaba es a no megkerdezte mekkora a keletkezett kar. Elotte persze mar kineztunk egy uj borondot, annak bemondtuk az arat, es ott helyben kifizettek. Persze a repteri papir nelkul eselyunk sem lett volna.

2015. júl. 24. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:

Épp azt próbáltam érzékeltetni, hogy miután ott voltam a reptéren hús-vér állapotomban és a bőrond is, és látták, és erről papírt készült azonnal, akkor miért kell még tovább bizonygatnom, hogy én én vagyok, én utaztam, volt borondom ami sérült.

Még folyamatban van az ügy, amúgy. Reméljük, a papír is elég a beszálló kártya helyett. Koszi a biztatást:-}

Másik írónak: Kérdés nincs, csak legalább tudja más, hogy ilyen esetben milyen papírokat kell megtartani.

2015. júl. 24. 08:52
 4/18 anonim ***** válasza:
72%

Ezt nem értem. Mi bajod? Kér a Wizz igazolást arról, hogy az ő járatukon jártál, és hogy az adott poggyász oda volt feladva. Megsérült a poggyászod, ez még a reptéren kiderül. Elteszed a beszállókártyádat, a poggyászra ragasztott címkét lefotózod, a poggyász feladási címke amúgy is rá van ragasztva a beszállókártyára is. Ez mind ott van a kezed ügyében, amikor megkapod a csomagot. A bejelentőlap dettó.

Utána már csak a szerviztől kell egy igazolás, hogy sikerült megszerelni a kereket, vagy akármit, esetleg nem. Emellett kell a számlaszámod, hogy tudják küldeni a pénzt. Ez aztán nem egy agysebészet!

2015. júl. 24. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 A kérdező kommentje:
Nem mindenki őrzi meg pl. a beszálló kártyát. Főleg, hogy ez odafele úton tortént, ott került kidobásra. Persze, miután tudod mit kell tenni, notóriusan megőrzol mindent és korbefotózol mindent. Most már én is így fogok.
2015. júl. 24. 10:44
 6/18 A kérdező kommentje:
Az esetet inkább azoknak írtam le, akik még nem jártak így. Nem az olyanoknak, mint te, akik már tudják ezeket és mindent katonásan teljesítenek. Nem mellesleg nem tartom ésszerűnek, hogy mivel ők látják a rendszerükben, hogy X.Y. személy tényleg utazott és volt csomagja, akkor miért kell a beszállókártya.
2015. júl. 24. 11:22
 7/18 anonim ***** válasza:
Most mi a gondod? Minden társaságnak megvan a rendszer hogy mit hogyan csinál. Egy cég sem fizet helyben a megrongálódott bőröndért. Mindenhol plusz köröket kell futnod, ha pénzt akarsz.
2015. júl. 24. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

Ahogy olvasom elkeseredett soraidat, nehéz életed lehet. Kevés orgazmus, nulla boldogság még a tengerparton is.

Ráadásul egy olyan cégen töltenéd ki a dühödet, amelyik nem tehet arról, hogy valami roggyant bőrönddel indultál neki, de rendben is van ez addig, míg vered magadat.

De szeretném ha tudnád, a kielégületlenségedért mi normális utasok fizetünk.

2015. júl. 24. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
Ezt nem értem. A beszállókártya a kezedben van, amíg fel nem szállsz a gépre. Leszállásig kidobtad?
2015. júl. 24. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
54%

'Nem mindenki őrzi meg pl. a beszálló kártyát.'


Akkor nyomtatsz egy újat otthon. Online utasfelvétel van, szóval annyi beszállókártyát nyomtatsz otthon amennyit akarsz. Ugyanolyan lesz mind.


Amúgy nem értem mi itt a kérdés? Ez egy kérdezős oldal. Itt nem volt kérdés, úgyhogy akár törölhetnék is ezt a kérdés nélküli kérdést. :D

2015. júl. 24. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!