Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Tapasztalt már valaki olyat...

Tapasztalt már valaki olyat hogy más információt küld a Wizzair az indulás előtt emailben a foglalásról - különösen a poggyászra vonatkozóan - mint ami a foglalásban ill beszállókártyán van?

Figyelt kérdés

Direkt csinálják hogy a bizonytalanokkal még befizettessenek inkább ezt-azt?

Először foglaltam Wizzairnél - pont most az újabb nagy poggászmizéria közepén - enyhén szólva nem nyugodtam meg, hogy minden rendben lesz holnap.



2018. okt. 31. 08:47
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

A félretájékozató emailt figyelmen kívül hagytam - valamiért megtisztelt vele Wizzair, amúgy válaszaitokból úgy vettem ki másnak nem volt ilyenhez szerencséje.

2018. nov. 1. 10:38
 12/12 anonim ***** válasza:
59%

Kb 300 szektorral a hátam mögött egyetlen utamon nem szrakodtam annyit, mint te ezzel az eggyel. Pontosan tudod, mit vihetsz fel. Oda van írva.

Kívánom neked, hogy repülj többet, okoskodj kevesebbet.

2018. nov. 2. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!