Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A a ferihegyi irányítótorony...

A a ferihegyi irányítótorony előre tervezett karbantartási munkálatai miatt a londoni WizzAir járat Debrecenben landolt néhány hete, mivel nem értek a reptérre annak lezárása előtt. Kérdéseim?

Figyelt kérdés

1: le tudta volna tenni a gépet a pilóta az engedély nélkül Budapesten a karbantartás idején?

2: tudhatták induláskor, hogy nem érnek Budapestre 00:30-ra?

3: az utazósebesség maximalizálva van az ilyen gépeknél, tehát tudtak volna akár gyorsabban is jönni?

4: anyagilag így kedvezőbb volt a kártérítéseket figyelembe véve, mint pl. londonból 2-kor elindulni? Gondolom azért jó pénzt kell fizetnie alondoni reptérnek, ha 35 perc helyett 5 órát vesztegel ott a gép



2019. júl. 22. 07:14
 1/5 anonim ***** válasza:

Ezt már a múltkor is megírtam, hogy értelmetlen a kérdésed, ugyanis nem teheti le a pilóta engedély nélkül a gépet.

Az összes többi kérdésedet pedig tedd fel a Ferihegy Airportnak.

2019. júl. 22. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

1: igen, valószínűleg le tudta volna tenni. Ezután azonnal örökre elveszik a pilótaengedélyét és jó eséllyel egy hosszabb időre börtönbe csukják

2. igen

3. igen, maximalizálva van. Az más kérdés, hogy sosem mennek a maximális sebességükkel. Vagyis ha egy gépen utazol akkor az jó eséllyel mehetne gyorsabban is. Viszont akkor nyilván nőnek a költségek. Azt is érdemes megjegyezni, hogy a gépek általában nem a repülési idő miatt késnek hanem a felszálláskor vagy a leszálláskor kell várakozniuk.

4. Ezt nemtom.

2019. júl. 22. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

1. le persze, aztán vitték is volna a dutyiba..

2. igen, egymillió százalék, hogy tudták. Rengeteg reptér “zár be” éjszakára (nem fogad gépeket) és amikor az engedélyt megkérik, az érkező reptér rá tudja mondani, hogy bocsi, mikorra ideérnél, már nem tudsz leszállni

3. a repülőknél nem az számít, hogy Jani a pilótafülkében mennyire nyomja a pedált...

4. a Wizzair úgy döntőtt, hogy olcsóbb így. Nem tudom, hogy pont erre a helyzetre milyen megoldás született, de az alábbi esetnek tanúja voltam: a gép Bp helyett Debrecenben szállt le. A rajta ülő utasokat busszal felhozták Pestre, majd azokat az utasokat, akik ezzel a repülővel BUD-ról mentek volna, levitték busszal Debrecenbe. A legsimább megoldás.

2019. júl. 22. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
1# úgy látom rajtad kívül mindenki értette, hogy az volt az első kérdésem, hogy képes lett volna-e letenni
2019. júl. 22. 11:30
 5/5 anonim ***** válasza:

1. Nalunk (kulfold) amikor lezarnak egy repteret mindig felallitanak egy nagy vilagito X-et, amit a kifutora helyeznek ki. Ilyen: [link]


Repulesi korokben ez koztudott, hogy a nagy villogo X azt jeletni, hogy a kifuto/repter le van zarva. Egyik pilota sem fogja kockaztatni a karrierjet azzal, hogy figyelmen kivul hagyva leteszi a gepet egy bezart repterre csak azert az utasokat megkimelje egy kis kellemetlensegtol.


2. Persze


3. Tudtak volna gyorsabban jonni, de az extra koltseg a legitarsasagnak (uzemanyag).


4. Minden legitarsasag sulyos penzeket fizet minden egyes percert amit a repteren a kapunal toltenek. Valoszinu olcsobban jottek ki azzal, hogy karteritest fizetnek az utasoknak, minthogy a repteren vesztegeljenek orakat.

2019. júl. 22. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!