Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Hónapok óta nem jön a Vodafone...

Hónapok óta nem jön a Vodafone szolgáltatótól egyetlen egy számla sem. Van aki ugyanígy járt?

Figyelt kérdés
Red Infinity World Csomagban vagyok, és az utolsó számla decemberben jött. Bementem a Vodafone üzletbe ott azt mondták hogy majd jön számla, de ezt egyben kifizetni már nagyon sok lesz. Van aki ugyan ebben a csomagban van, és szintén nem érkezett neki számla? Kihez fordulhatnék? Azért a nagy leállás se tartana szerintem ilyen sokáig hogy már harmadik hónapja nem jön számla.

2022. febr. 25. 17:54
 1/7 anonim ***** válasza:
Tegyél telefonon panaszt, annak nyoma van, ha később reklamálnának
2022. febr. 25. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Benne van néhány szolgáltatói szerződésben, hogy több havi összevont számlát is jogosult egyben küldeni. Írj nekik emailt, annak van nyoma.
2022. febr. 25. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy az sms értesítést rossz címre küldik. Lehet, hogy az e-mail értesítőt is és a posta sem érkezik meg, de követelésként már nyilvántartják és tartozol. Lehet, hogy technikailag Neked nem tudtak számlázni. Egy biztos, hogy a szolgáltatásért egyszer majd kérni fogják a pénzüket. Az üzletekben nem tudnak segíteni. Még ha úgy csinálnak is, hogy utánanéznek, hidd el, nem néznek utána. Mindig telefonálni kell, mert a hangrögzítés jogilag véd Téged. Ott tudod igazolni, hogy Te szerettél volna fizetni, hogy Te érdeklődtél. A távközlési számlák és azok követelése soha nem évül el.
2022. febr. 26. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Más csomagban vagyok, és ugyanezt tapasztalom.

Én használom a MyVodafone felületet és azt látom, hogy nem elkeveredett a kész számla, hanem ki sem állították.

Nagyjából egyforma összegeket szoktam fizetni, így azt elutalom a befizetőazonosítóra hivatkozva. Ha esetleg többet járt a szám, mint általában, ha végre megjön a számla, akkor sem lesz mellbevágó az összeg, az előreutalások miatt.

2022. febr. 28. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Most ez általános jelenség. Aztán a giga több havi összeget ugyanannyi fizetési határidővel szedik majd be. Érdemes félretenni befőttes üvegbe a rá szánt pénzt havonta, mert meglepetés lesz. Viszont a számla jogos lesz és semmilyen jogi lehetőséged nem lesz reklamálni. Ha tartozol, akkor meg a számodat sem tudod hordozni. A felháborodás viszont jogos. A bizalomvesztésed jogos. Ha kifizetted, vagy még most dönthetsz a távozás mellett, de amit a Vodánál hagysz, azt utólag is rendezni kell. 5 másik mobilszolgáltató közül tudsz választani. Hajrá!
2022. márc. 1. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:

Nekem december óta nincs számlám. Kézilrg visszatartják, mert az új rendszer hibás számlákat készít.

Nem kell egybe kifizetni, ez hülyeség.

Jön majd az első számla, 15 nap, aztán jön a második havi számla, újabb 15 nap.

Két számla között a fizetési határidő törvényileg kötelező.

2022. márc. 1. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Nekem februártól nem küldenek számlát a mai napig. Nektek el kezték már küldeni?
2022. okt. 30. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!