Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ügyfélkapu azonosítás sikertelen?

Ügyfélkapu azonosítás sikertelen?

Figyelt kérdés

Ma csináltam ügyfélkaput, minden rendben, a kódot automatikusan beírja hiszen emailen keresztűl akartam belépni.

Generált jelszó másolva (erős).

Mégis folyamatosan az aktiválás sikertelen-t ír.

Még nem ment át a rendszeren? (már 5 órája) :/


2017. júl. 3. 13:49
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem beszélj az önkorm. ügyintézővel, meglehet, hogy vagy a neked küldött e-mailben, vagy a NAV-hoz jelentett adatokban van valami elírás, elütés, és ezért nem fogadja az általad küldött bejelentkezést. Egyeztetni kellene az adatokat.
2017. júl. 3. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Nem tudom mi van páromnak elsőre sikerült aktiválni ugyanazzal a jelszóval csak ő nem a saját nevét kérte bejelentkezésnél.

Azért köszönöm a választ :/

2017. júl. 3. 15:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!