Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Jogosan háborodtam fel (magamb...

Jogosan háborodtam fel (magamban)?

Figyelt kérdés

A bank visszautasította a hitelkérelmemet, mert már túl sok hitelem van. Nem lepett meg és számítottam erre, viszont az ügyintéző ezzel a mondattal engedett az utamra: "Talán arra kellene figyelnie, hogy addig nyújtozzon, amíg a takarója ér".


Persze alapvetően igaza van, nem is ezzel volt bajom (és csak magamban morogtam, nem reagáltam semmit), hanem egy banki alkalmazott ezt hogy engedheti meg magának, mi köze hozzá?


2020. dec. 17. 17:15
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
83%

A banki alkalmazottnak tökéletesen igaza van, elvégre a legtöbben nem tudják, meddig mehenek a hitelekkel.

Ha meg eladósodnak, utána a bankot szidják, ok nélkül.

2020. dec. 17. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
29%
Ritka nagy barom vagy te.
2020. dec. 17. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

1. Nem olvastad el, nem azzal van bajom, hogy igaza van-e vagy sem (mint írtam alapvetően igen), hanem úgy mégis hogy gondolja, hogy ilyen megjegyzést tehet.


2. Erre nem tudok érdemben válaszolni, de örülök, hogy vetted a fáradságot...

2020. dec. 17. 17:50
 4/14 anonim ***** válasza:
54%

Egyrészt a banki alkalmazott szolgáltatásban dolgozik, akitől elvárható, hogy ne minősítse az ügyfeleket, akikből a fizetését kapja.


Másrészt ha rendben vannak a dolgaim, és tudom, hogy melyik hitelt miért vettem fel és nyugodtan alszom velük, akkor pont nem érdekel, hogy egy egybites banki dolgozó, akinél még én is többet értek a pénzügyekhez mit gondol rólam.

Ha tudom, hogy nincsenek rendben az ügyeim, akkor zavarna, ha még be is szólna.

2020. dec. 17. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem igen, ilyet ne mondjon az ember egy idegennek. Persze ahogyan írtad is, ettől még lehet, hogy maga a mondanivaló igaz.
2020. dec. 17. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
73%
Szerintem jogos. Én lazán megmondtam volna az ügyintézőnek, hogy köszönöm, de tanácsadásért jöttem, nem véleményért, kioktatásért.
2020. dec. 17. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%

Nem kellett volna ilyet mondania, a profik tárgyilagosak maradnak. Sajnos a bankunk számára nem vállalható kockázat az Ön jövedelmének még nagyobb arányú hitelterhelése. Vagy valami hasonló. Ugyanazt jelenti.


Az a baj, hogy a szolgáltató szektor Magyarországon a béka segge alatt van, sok egyébbel együtt.

2020. dec. 17. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
55%

Szerintem ha levelet írnál a fiókvezetőnek lehet utána már nem lenne munkája.


Ez kb olyan mintha a ruha bolti eladó azt mondaná egy kövér nőnek, hogy "Nézze, szerintem ekkora seggre az a nadrág kicsi lesz".

2020. dec. 17. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
90%
igaza volt, de nem lett volna szabad megmondania, mert semmi koze hozza.
2020. dec. 17. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
89%

Semmi köze hozzá, nem kellett volna ezt mondania még akkor sem, ha igaza volt. Ha mindenképp el akarta mondani a véleményét, akkor mondhatta volna azt is, hogy ő nem ajánlja a további hitelt, mert úgy látja, hogy túlvállalnád magad. Kb ugyanazt jelenti, mégsem sért meg vele.

Egyébként lehet csak rossz napja volt.

2020. dec. 18. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!