Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hol tudok panaszt tenni, ha...

Hol tudok panaszt tenni, ha megtévesztettek az áruhitellel kapcsolatban? (Euronics Kft)

Figyelt kérdés

2011. március 05.-én bementünk egy Euronics üzletbe, hogy áruhitelre vegyünk egy tv-t.

Kinéztük egyet 135000 ft volt az ára.

Elmondták, hogy milyen lehetőségek vannak, de mivel van otp-s számlák amire a fizuk érkeznek, ha arra vesszük, akkor -13500 ft-al kevesebbet kell fizetünk és a többit 10 egyenlő kamatmentes részletben fizethetjük.

Oké, örültünk, a bank is elfogadta a kérelmet..stb

Azt mondták majd a bank vonni fogja a részleteket a számláról.

Erre ma június 24.-én jön egy levél a Vöröskő Kft-től (hozzá tartozik az euronics), hogy a bank mégsem fogadta el a hitelkérelmet és 8 napon belül fizessük ki a 123300 ft tartozást vagy esetleg lehetőségünk van 9 egyenlő részletben is kifizetni.


Na most itt nem azon van a hangsúly, hogy nem fizetjük ki, de kérdem én miért kellett erre 3 hónapot várni, és miért fogadta el a rendszer a kérelmet akkor és most miért írják, hogy mégsem?


Ja és arról még nem is beszéltem, hogy ott helyben ki kellett fizetni 12300 ft-ot (1 havi részlet) kp-ben (nem volt lehetséges kártyával fizetni) :/, amiről semmilyen számlát nem kaptunk tehát nincs nyoma sem.

Akkor erre nem figyeltem, így az én véleményem szerint az zsebbe vándorolt, és nem került semmivel sem kevesebbe a tv.

Hiába ecsetelték a 10% kedvezményt.


2011. jún. 24. 11:39
1 2 3 4
 31/33 anonim ***** válasza:
Elmondom neked hogy volt. Beadtad a papirokat, a bank elfogadta, csak valami hiba volt, nem volt meg minden papír, akkor szokta a banki hiánypótlásra vissza küldeni a dossziét a boltba. Namost, ha te nem viszed be, vagy nem kéri be tőled a kereskedő, az euronics, akkor a bank a doksik hiányában nem fog folyósítani a vöröskőnek, tehát, az lesz hogy van egy tv-d ingyen. Azaz nem ingyen, mert az ügyintéző fizetéséből fogjál levonni, magyarán mondjuk 2 évig fizet 6e ft-ot emiatt.... így csinálják, tudom:S
2012. jan. 29. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/33 A kérdező kommentje:
Sziasztok! Képzeljétek az lett az egészből, hogy ugye "felajánlották" a 9 részletben történő fizetés lehetőségét. Mi persze éltünk vele és a 9. részletet márciusban át is utaltuk. Azóta sem küldött a cég egy árva sort sem, hogy rendezve van az áru ellenértéke. Most ugye már október van. Remélem nem hónapok múlva jut még eszükbe valami.......
2012. okt. 18. 23:25
 33/33 anonim válasza:
Köszi, hogy megírtad, hogy mi lett a sztorid vége. Én azért bementem volna, hogy akkor rendben van-e, vmi papírt kell(ene) küldeni, hiszen a boltba még egy kifliről is adnak blokkot, egy tv jóval nagyobb érték. Persze lehet, azt mondják, hogy minden rendben van, de azért csak kellene vhol nyomtatni egy papírt, hogy rendben. Vagy lusták még azt is nyomtatni.
2014. ápr. 25. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!