Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Kaptam egy ilyet: "Az Ön...

Kaptam egy ilyet: "Az Ön Azonosítója felfüggesztésre került. ", amikor próbáltam belépni az OTP oldalán. Szimplán csak várjam meg a 24 órát és utána megint normális lesz? Vagy hívjam fel őket, hogy ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés

"Az Ön Azonosítója felfüggesztésre került. Az Azonosító 24 óra múlva automatikusan feloldásra kerül. Kérjük, a 24 órán belüli feloldás érdekében keresse fel bármelyik OTP Bank fiókot (amennyiben vállalkozói számlával rendelkezik, számlavezető fiókját). A letiltás feloldásáról lakossági ügyfeleink az OTPdirekt telefonos ügyintézőinél is rendelkezhetnek. "


A válaszokat köszönöm szépen előre is. :)



2012. júl. 28. 16:44
 1/4 okoskatörp ***** válasza:
Vagy te gépelted el háromszor a kódot, vagy valaki megpróbált visszaélni a jelszavaddal és szerencsére nem sikerült neki. Nézz utána a helpdesknél és sürgősen cserélj jelszót.
2012. júl. 28. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Valószínű, hogy én voltam. Vagy égy fél éve nem léptem be és most, hogy így belegondolok szerintem akkor megváltoztattam a jelszavamat, most pedig az az előttivel akartam belépni. Legalábbis szerintem ez történt.
2012. júl. 28. 17:02
 3/4 okoskatörp ***** válasza:
Akkor a legegyszerűbb ha kivárod a biztonsági zárolás idejét és a helyes jelszóval próbálkozol. A hétvégén úgy sincs forgalmazás.
2012. júl. 28. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem. :) Köszönöm szépen a segítséget.
2012. júl. 28. 18:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!