Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért ennyire szerencsétlen...

Miért ennyire szerencsétlen még mindig 2019-ben a közért pénztárgépszalag kifogyás mizéria?

Figyelt kérdés

Sokadjára élem át, hogy a közértben kifogy valakinél a pénztárgépszalag, vagy a POS terminál blokkja, bankkártya blokkja, és ott kell xarakodni a közértben, amíg újra beüti, meg kétszer fizetteti ki a vevővel, mert eltseszi, meg mittudomén.


Miért nem képesek arra, hogy az a tet*es pénztárgép, POS terminál csipogjon, villogjon akármit csináljon mielőtt kifogy a szalag belőle?


A minap teljesen más összeget írt ki a kassza ugyanarra a vásárlásra, miután kicserélték a szalagot. :D


Egészen elképesztő, hogy a könyvelők, a NAV a nem tudom kik ezt hogyan tudják kiokoskodni, végigkövetni, hogy mi is történik egy milliárdokat pörgető pl. CBA-nál...


Lefagy a boltos, segítsége nincs...

Az a legkevesebb, hogy ezzel rabolja a vevő idejét, kiolvad a mirelit kajája és dobhatja ki.



Tényleg áttérhetnénk már a papírmentes pénztárblokkokra, meg bankkártya blokkokra.



#blokk #közért #príma #pénztárgépszalag
2019. aug. 2. 12:41
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem igazán értem. Már 10+ éve, amikor én pénztáros voltam, akkor piros volta szalagok vége, hogy lássa az ember lánya, hogy el fog fogyni. Akkor még kiszolgál az ember 3 vevőt, aztán utána kicseréli.
2019. aug. 2. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Pont ezt akartam írni, amit az egyes. Mikor elkezd pirosodni, még van rajta egy-két méter, de akkor már látod is, hogy nagyon pöndörödik. Nem lehet nem észrevenni, hogy kifogyóban van.
2019. aug. 2. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Miért nem képesek arra, hogy az a tet*es pénztárgép, POS terminál csipogjon, villogjon akármit csináljon mielőtt kifogy a szalag belőle?


Elárulok egy hatalmas titkot:

A pénztárszallag utolsó 2 métere piros csíkkal van megjelölve. Tehát pontosan kell tudnia a kasszásnak, hogy 4-5 vevő és cserélni kell. Maga a folyamat meg max 10 mp.

2019. aug. 2. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A nyugta adást nem a boltos találta ki, hanem a nav.


A papír meg egyszer kifogy, mert nem tart örökké. Ha tudja, hogy ki fog fogyni, ha nem tudja - de mért ne tudná - akkor is el fog jönni az a pillanat amikor kifogy.


Aki először cseréli nem tudja hogy kell, másodikra már tudja.


Talán túlélhető. A pénztárgépek be vannak már kötve a NAV -hoz.


Létezik már e-nyugta, de a pénztárgépre kötelezett adózók - pl. boltok - nem használhatják.

2019. aug. 2. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Jó, tehát a kasszás a béna, sőt talán direkt csinálja. (Nyilván nem direkt.)


Mondjuk a csipogás kellően idegesítő, és akkor a kedves pénztáros hölgy kicserélné. Talán.

2019. aug. 2. 14:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!