Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Cégemet a KSH havonta zsibbasz...

Cégemet a KSH havonta zsibbasztja, hogy egy bizonyos termékre mondjunk egy árat. Mit lehet tenni, hogy ne zargassanak ezzel, vagy legalább valami más, könnyen beárazható termékről érdeklődjenek?

Figyelt kérdés

Mivel erről a termékről egyedileg kell árat kérnünk nekünk is a gyártótól, így nem valami kifizetődő ebbe fektetni a munkaerő energiáját, főleg, hogy rendelni nem rendelnek.


A termék amiről érdeklődnek, ráadásul ezermillióféleképpen paraméterezhető, és úgy gyártja le a gyártó, ahogy kérik. Természetesen a KSH-s telefonáló nem tud konkrétumot mondani a termékkel kapcsolatban, csak "úgy általánosságban" adjunk egy árat...


Én már milliószor javasoltam nekik másik hasonló terméket amire bármikor azonnal tudok árat mondani, de nekik csakazért is ez kell...



2020. ápr. 14. 13:25
 1/7 anonim ***** válasza:
0%

Hasadra csapsz és mondasz valamit csípőből.


Miért ne tehetnéd ezt meg?


Amúgy kötelező együttműködni velük?

Nem válaszolsz és annyi.

Nem?

2020. ápr. 14. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
16%
Vagy esetleg tiltólistázni a KSH-s telefonszámokat, emaileket.
2020. ápr. 14. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
57%

Akkor miért nem készítesz nekik egy jó marha bonyulult, mind az 1000 paramétert tartalmazó templatet, hogy akkor lesznek szívesek ezt neked kitöltve visszaküldeni, mert csakis így tudsz árat mondani. Hamar le fognak szokni rólad.

Senkitől nem várható el, hogy "csak úgy általánosságban" mondjon egy árat, ha a vevő nem tudja megmondani, hogy mit akar.

2020. ápr. 14. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Sajnis kötelező kommunikálni a ksh-val, bem rakhatod tiltólistára őket. Pár évvel ezelőtt elég komoly jogokat kaptak.


Árétérzem, én havi szinten 8-10 semmitmondó statisztikát küldök nekik...

2020. ápr. 14. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Volt egy ilyenem nekem is. Sem egységet, sem árat nem lehet megmondani.

De adjunk meg valamit... Nem kézzel fogható, fejlesztés volt a termék, hajrá. Végül az előző évek eredményének az átlagát adtuk meg, hogy kB ennyi.

Amennyi a legtöbbet értékesített, vezér termék ebből, arra váltsd át, és átlag, jobb ötletem nincs.

A KSH sajna kötelező

2020. ápr. 15. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Én is az átlag évi 10-15%-os áremelést mondom, mert valami ár volt már a gépükben... De borzasztó stílusban, mindig a legrosszabbkor hívnak...
2020. ápr. 15. 08:14
 7/7 anonim ***** válasza:
Nekem a legszomorúbb az az volt, amikor az egyik cégünk miatt felhívtak, hogy XY termék eladási statisztikájáról szóló nyomtatványt nem küldtük be. Mondom oké, beküldjük. De ez a termék már nem volt a cégnél, úgyhogy jelentettem nullát, mivelhogy már nincs. Felhívott a faszi, hogy legyek szíves ne nullát jelentsek, mert neki egy számra van szüksége. Mondom hát a nulla is egy szám, és ez a valóság, mivel már nem forgalmazzuk ezt a bizonyos terméket. Azt mondta nem baj, tavaly 97 millió forintot jelentettünk, +-10%-ot jelentsünk már idén is, mert neki így jobb lenne a jelentés...nos, hát így készülnek magyarországon a statisztikák.
2020. ápr. 15. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!