Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ebay-es vásárlás. Kiszállítási...

Ebay-es vásárlás. Kiszállítási határidőn túl jóval. Csomag sehol. 3 különböző eladó, adott napon, de semmi. Teendő?

Figyelt kérdés
Nos, fentebb röviden tömören leírtam a lényeget. Még Március 22-én rendeltem 3 különböző dolgot 3 különböző eladótól. De azóta is csak várom, hogy megjöjjön. Tracking Number kettőnek van. Az egyik 'In transit' ami Április 21-én frissült utoljára. A másik még csak 'Shipping info received'. A harmadiknak meg nincs, így ennyit sem tudok. Én megértem, hogy a vírus beütött, de ez most akkor ennyi? Visszatérítésről már lemondhatok, túl sok idő telt el. Egyedül amit látok még a Paypal oldalán, hogy 'Visszaszállítási díj visszatérítésének igénylése' de az meg nem az, hogy nekem kéne visszaküldeni, és a szállítási költséget visszaigényelhetem valahogy? Sajnálom, de aki okosabb nálam az elmondaná, hogy most mi a helyzet? Így még nem jártam. Természetesen mindhárom áru Kínából jött volna. Az összeg nem nagy, nem éri el a 8 ezret, de akkor is. Az eladóknak még nem írtam. Csalásra nem igazán gondolok. Főleg nem három különböző eladótól egyszerre.

2020. júl. 5. 17:54
 1/6 Koplárovics Béci ***** válasza:
56%

"Visszatérítésről már lemondhatok, túl sok idő telt el. "


Nem feltétlen. Contact seller, hogy sorry, rég lejárt a megadott végső határidő is (ugye lejárt?), cucc sehol, szóval resend or refund. Refundolni fog, nem küzd a resend-del. Volt február közepén rendelt termékem, aminek július eleje (!) volt a végső határideje. Írtam az eladónak, simán visszaadta a pénzt, két hét múlva megjött a cucc...

2020. júl. 5. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
78%
Nem járt le a határidő. Legfeljebb az eBay buyer protection esetében. De ha ettől függetlenül a Paypal rendszerén keresztül teszel panaszt, arra a vásárlástól számítva 180 napod van (igen, fél év)
2020. júl. 5. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
1. Igen, már lejártak a határidők. Igen írni készültem már nekik, csak gondoltam előtte rákérdek itt is. Visszaadta a pénzt, és még a csomag is megérkezett utólag? Tehát ajándék lett? Az szép. :D
2020. júl. 5. 18:28
 4/6 A kérdező kommentje:
2. A Paypal-on viszont erre nem láttam opciót. Kivéve a már említett 'Visszaszállítási díj visszatérítésének igénylése'-ét. Vagy úgy érted a panaszt, hogy külön írni nekik? Hova?
2020. júl. 5. 18:29
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem kell külön írni, hanem a PP rendszerén belül kell dispute-ot indítani.

Sajnos, én nem magyarul használom a PP-t, ezért a magyar megfelelőjét nem tudom. Angolul van egy "report an issue" nevű felirat a konkrét tranzakció lapján. Arra rákattintva indítható el a folyamat.


Néztem egy konkrét példát, hogy valóban így van-e a 180 nappal.

Február 29-én történt a vásárlás, és a tranzakció adatlapján az alábbi megjegyzés szerepel:

Need help?

If there's a problem, make sure to contact the seller through PayPal by 27 August 2020. You may be eligible for purchase protection


Szerintem te is megtalálod magyarul.

2020. júl. 5. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
5. Köszi!
2020. júl. 5. 19:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!