Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Termék visszaküldés gyári...

Termék visszaküldés gyári hiba miatt, ebben tud segíteni valaki?

Figyelt kérdés

Euronicstól rendelt tűzhely gyári hiba miatt visszaküldésre vár 2 hete. Az ügyfeles szerint pár nap szokott lenni és nincs felső határideje a visszaszállításnak. A szállító céget se tudja, hogy ki fogja intézni, majd keresni fog a futár.


Mit tehetek ilyen esetben?


2021. ápr. 23. 07:26
 1/1 anonim ***** válasza:

Reklamálsz az eladónál (Euronics). Ugyanis törvény szerint TÖREKEDNIÜK kell a 15 napos átfutásra.


Lehet menni a békéltető testülethez (semmi értelme), szóval csak a reklamáció marad...

2021. ápr. 23. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!