Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A feltöltőkártyás ügyfelek...

A feltöltőkártyás ügyfelek adják a nagy profitot a mobilszolgáltató cégeknek?

Figyelt kérdés

2022. ápr. 24. 13:01
 1/2 anonim ***** válasza:
52%
Nem
2022. ápr. 24. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Csak két példa szemléltetésképp:

-Mancika néni évente feltölt 2x3.000 Ft-ot a Vodafone-os kártyájára, csak hogy ne szünjön meg a hívószáma, nagyrészt vezetékesen beszél a rokonokkal. (Egy év alatt 6.000 Ft)

-János sokat telefonál és fontos neki a korlátlan mobilinternet, ezért előfizet a Telekomnál teljesen korlátlan csomagra havi 14.980 Ft-ért. (Egy év alatt 179.760 Ft)

-Nikolett átlagosan havi 2 órát telefonál, minimális mobilnetre van szüksége, ezt Yettelnél megkapja havi 4.490 Ft-ért. (Egy év alatt: 53.880 Ft)


Na melyik ügyféllel jár jobban a szolgáltató?

2022. ápr. 24. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!