Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ez valami vérlázító, ha igaz....

Ez valami vérlázító, ha igaz. Tudnak erről az emberek egyáltalán, akik a párszáz forintos internetadó miatt utcára mentek?

Figyelt kérdés

A Digitévé-nél voltam, és kérdeztem, hogyhogy évekig 3000Ft volt a netem, aztán felemelték 4000-re majd 5000-re, ami 33%-os és 25%-os emelés. (zárójelben jegyzem meg, az ember azt hinné, hogy a digitális piacon az árak lefele mennek idővel és nem felfele). Majd most hirtelen még tovább 7000-re emelték.


Erre AZT mondja, hogy igen, mert a Versenyhivatal megbüntette őket és az összes többit (Vodafone, Telekom, stb.) hogy nem követik az inflációt! Mi van?? Ki tudták gazdálkodni, és az állam kötelezte őket, hogy drágítsanak? Nem elég, hogy az állam elinflálja az emberek pénzét, erre egy cég tartani tudná az alacsonabb árakat, de az állam az, aki kötelezi a céget, hogy megsarcolja az embreket? Ha ez igaz, és van mondjuk 2-3millió előfizető, akinek 2ezerrel emelkedett a havidíja, akkor az 4-6milliárd forint havonta, amit az állam még az infláción túl mesterségesen rátesz a sarcra nekünk. És akkor mi meg a párszáz forintos netadónál mentünk az utcára? És erről nem is tud az emberek többsége? Mikor volt ez hír? És mi a tkömért szól bele az állam így? Ha mondjuk a tej nem drágult annyira mint a kenyér, akkor kötelezni kell neki a boltokat, hogy adják drágábban a kenyeret?? Mi van? Eygébként meg 5000-ről 7000-re az 40%-os emelés, ami bőven több mint az infláció egy csomó területen. Lakásárakra nem akar az állam kötelezően ráhúzni 40%-ot, mert az nem drágult eléggé?



2023. máj. 30. 18:45
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

""Sajnos az ügyfélszolgálat és a rendszer egy kapap izé.""


Pedig az. Ki akarták kötni a szolgáltatást úgy, hogy nem volt elmaradás. Nem tudták azt kezelni, hogy csekk helyett bankból utaltuk el a díjat egyszer. "Megtalálták" a befizetést de ez őket nem érdekelte. Mikor bementem asztalt borogatni, hirtelen mindent meg lehetett oldani. Még a személyit sem kérték el, hogy ki vagyok. Ezek szerint jelezték a telefonos ügyfélszolgálatról, hogy megyek "verekedni". Azóta nem gond, ha utalom a számla összegét. Micsoda fejlődés! Fantasztikus...

2023. jún. 2. 05:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Az ügyfélszolgálat mindenhol kaka :)


Az internetemet mindig 1 hónapra előre fizetem, a szolgáltatás igénylésekor júliusban fizettem az augusztusra elő, augusztusban meg szeptemberre és így tovább...

Számlázási gondok miatt a végén már 4 hónapnyi túlfizetésben voltam, felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy rendezzék a hibát. A balfékek erre kiszámláztak +4 hónapot egyben +büntetőkamatot, hogy fizessem be adott időpontig, de a számlát 12 nappal a határidő után kaptam meg, így kikötötték a netemet. Mindeközben 4 havi TÚLFIZETÉSBEN voltam!

Az ügyfélszolgálatnál csak 3 nappal később vették fel a telefont, elmondtam a történetet 6 különböző embernek mire felfogták TÚLFIZETÉSBEN vagyok, immáron már 9 hónappal előre ki van fizetve a netem, miközben a szolgáltatás nem működik.

Ígérték visszakapcsolják a netemet, 2-3 naponta hívtam őket mivel még mindig nem volt netem. 16 napig nem történt semmi, ekkor kézhez kaptam két számlát szintén lejárt határidővel, internet kábel bekötési és modem díj 24eFt + 5eFt rendszer visszakapcsolási díj. 7-8 napig tartó telefonos beszélgetés 8 különböző ügyfélszolgálatossal, végül az volt a tanács fizessem be a 29eFt-ot. Nem voltam hajlandó belemenni és kilátásba helyeztem a fogyasztóvédelmet és a feljelentést csalás miatt, ekkor kapcsoltak egy újabb emberkét, aki 3 perc beszélgetés után visszakapcsolta a netemet.

Időközben megérkezett havidíj miközben netem az persze kb. 1 hónapig nem volt és túlfizetésben vagyok. Telefonhívás a hölgy azt mondta ne fizessem be, levonják a túlfizetésemből, 2 nappal később megint nincs netem és kezdődött az egész elölről, ismét visszakapcsolták a szolgáltatást és megint jött a 24+5eFt-os számla a nemlétező kábelmunkálatokra, valamint a modemre, nem fizettem be 10 nappal később megint nincs net...


Jött a nem meglepő szolgáltatóváltás, a szarkupac szolgáltatót meg felvásárolta a T-home, velük szerencsére még nem volt gondom.

2023. jún. 2. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:

#11 Bocs, de ha simán átutalod a díjat azokkal az adatokkal, ami a csekken van, akkor annak be kell érkeznie. Lehet, hogy nem jól adtad meg a közleményben a befizetőazonosítót.

Mellesleg nem kötik ki egyből. Ha elmaradás van, jön róla email és/vagy SMS, szóval észre fogod venni. Ha már kikötésről volt szó, ott te is elszúrtál valamit.


Nem mellesleg miért kell még mindig csekkel vacakolni? Bankkártyás befizetés, automatikus csoportos beszedés sokkal egyszerűbb és kényelmesebb.


#12: Ez melyik cég volt? Mert a nagyokál (Digi, T-home, Voda) ilyen nincs.

2023. jún. 2. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
#12: nekem hasonló kálváriám volt a T-home nettel, lemondtam a szolgáltatást, utána egy év alatt 3x voltam bent személyesen, meg telefonon is tettem panaszt, havonta küldték a számlákat meg a felszólító fenyegetéseket, mire végre kifogtam egy olyan igyintézőt, aki nem csak ülni ment be, hanem dolgozni, ő végre elintézte, de szerintem 1.5 órát bent voltam.
2023. jún. 2. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

"#11 Bocs, de ha simán átutalod a díjat azokkal az adatokkal, ami a csekken van, akkor annak be kell érkeznie. Lehet, hogy nem jól adtad meg a közleményben a befizetőazonosítót."


Bocs, de mindent jól adtam meg, a befizetés ott volt náluk. A magyarázat a következő volt: Nekem be kellett volna jelentenem, ha bankszámláról akarom utalni, mert nekik a rendszerbe a bankszámla számát rögzíteniük kell, csak úgy fogadják el.

Ez az egész azért érdekes, mert az én bankszámlámról utalom még 2 másik ügyfél díját is, akikhez szerződésileg semmi közöm, a bankszámlaszámom sincs feltüntetve náluk, ők is csekkesek voltak, mégsem lett gond belőle. Ügyfélszolgálatoska fel tudta sorolni, hogy melyik fogyasztónak a díja érkezett az én bankszámlámról. Érdeklődtem, hogy akkor nekik miért nem kötik ki a szolgáltatást? Nem tudott mit mondani rá. Szóval ment a parasztvakítás.


"Mellesleg nem kötik ki egyből. Ha elmaradás van, jön róla email és/vagy SMS, szóval észre fogod venni. Ha már kikötésről volt szó, ott te is elszúrtál valamit."

Egyből valóban nem. Csak a kikötés előtti napon délután küldtek egy SMS-t, hogy elmaradás van, holnap éjfélkor kikötik a szolgáltatást. Ha hiszed, ha nem, semmi más nem jött még úgy sem, hogy az e-mail cím (is) regisztrálva volt a rendszerükben. Egy rohadt más értesítést nem küldtek előtte.



"Nem mellesleg miért kell még mindig csekkel vacakolni? Bankkártyás befizetés, automatikus csoportos beszedés sokkal egyszerűbb és kényelmesebb."

Mellesleg azért kell, mert mindenki eldöntheti, hogy miként szeretné. Nem kell rákényszeríteni az egyéni életünket, látásmódunkat másokéra. Továbbá, nem mindenkinek van bankszámlája. Például a 76 éves Anyámnak sem. COVID idején utaltam a díjat, hogy ne mászkáljon emberek közé, lehetőleg maradjon életben. Érdekes, ez az utalás megtalálta a gazdáját. Te utalsz, más csekken fizet. Magánügy. Ennyi...

Ebből is látszik, hogy nem velünk volt a gond, hanem a szolgáltató volt egy töketlen hülye.


Egyébként a DIGI-ről van szó.

2023. jún. 4. 05:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Faaaa..............ra!!! :)))
2023. júl. 1. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!