Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Internetes vásárlás?

Internetes vásárlás?

Figyelt kérdés
Az a helyzet, hogy vásároltam pár dolgot egy oldalról. Azaz most nem tudom, hogy vásároltam-e mert írtak e-mailben, hogy a rendelésem törölve lett. De most nagyon ideges lettem, mert kártyával fizettem és akkor azt írta ki, hogy minden rendben. szóval most az van, hogy a pénzt levettél, az árut meg nem küldik? Elég nagy összegről van szó, szóval most parázok.
2011. szept. 28. 17:38
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

milyen oldalról van szó? mert hátha ismerjük a bandát.

másrészt hány számjegyű összegről van szó?

és mire kellett ennyi pénz?

kellene írni nekik egy emailt. mindennel együtt

2011. szept. 28. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

www.forever21.com


Ruhákat rendeltem, többet is, mondván akkor már ne részletekbe jöjjön, hanem ami tetszik azt megveszem.

kb. 150 € volt, ami ha jól számolom olyan 40 000 Ft.

Megbíztam az üzletben, mert alapból ismerem, csak még nem rendeltem tőlük neten. Most meg nem tudom, hogy mi van, mert mikor fizettem (hétfőn) nem írt ki semmi problémát, csak most írtak, hogy: "Your order has been cancelled". De azól egy árva szót sem írnak, hogy most a pénzem a számlámon van, vagy szépen náluk landolt.

2011. szept. 28. 18:06
 3/11 anonim ***** válasza:

kártyával fizettél, ugye? sms-t kaptál róla hogy levonták? vagy sikeres visszaigazolás volt? a vásárlásról?

számládhoz interneten hozzáférsz? (bankszámla), ha igen lépj be és nézzd meg ( ha nem kapsz sms-t)

2011. szept. 28. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Interneten hogy tudom megnézni a számlámat? SMS-t sosem kapok róla, levelet szoktak küldeni, de máe elég ideges vagyok, nem biztos, hogy ki tudom várni, míg megjön a levél. Mikor a vásárlásnál mindent kitöltöttem és elküldtem, csak kiírták, hogy sikeresen megtörtént a vásárlás.
2011. szept. 28. 18:14
 5/11 anonim ***** válasza:
akkor levontákm érdemes írni az oldalnak ( angolul(, hogy miért törölték a sikeres rendelést. ezt nem ártana tisztázni velük, internetbank/otpdirekt, stb, gondolom ilyened nincs. akor annyit tehetsz még hogy holnap irány a bank és kérsz egy x időre vonatkozo /pár napra vonatkozolag egy pénzforgalmi kimutatást
2011. szept. 28. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
mivel a ruházati oldal sikeres vásárlási tranzakciot jelzett ezért levonták a pénzt a bankártyádról, , emailben nem írtak mást hogy miért törölték a rendelést?
2011. szept. 28. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Bemásolom amit írtak:

"Thank you for placing an order with Forever21.com.


This email serves as a confirmation/notification that your order has been cancelled.


Your order may have been cancelled for one of the following reasons:

- Your entire order was out of stock. (Items are not back ordered)

- Your order was largely out of stock

- Your method of payment (Forever 21 Gift Card, Forever 21 Store Credit Card or Non-Store Credit Card) may not have enough balance for the order amount

- You have requested to cancel your order

For this reason you will not see a charge on your account.


We apologize for any inconvenience this may have caused you.


If you have any further questions/concerns, please email us by visiting our website www.forever21.com

Click on the Customer Service link located at the bottom of the page then follow by clicking on Contact Us.


Thank you for shopping at www.forever21.com


Please note: This e-mail message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message."


Angulul inkább értek, mint beszélek. Valaki megírná, hogy hogy kérdezzem meg tőlük, hogy most a pénzt levonták-e. 7 ruhát is rendeletem, nem hiszem, hogy kifogyott volna, mivel mindegyik fönnt van még most is az oldalon.

2011. szept. 28. 18:22
 8/11 anonim ***** válasza:

nah itt van egy lényeg, lehet nem is volt elegendő összeg a kártyádon:

Your method of payment (Forever 21 Gift Card, Forever 21 Store Credit Card or Non-Store Credit Card) may not have enough balance for the order amount

elfogyott: - Your entire order was out of stock. (Items are not back ordered) / bár akkor miért törölték az egészet

te kérted a rendelés törlését: - You have requested to cancel your order. csak ezt az egy emailt kaptad tölük ruharendelésnél? vagy kaptál mást is?

2011. szept. 28. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
a léyeng a lényeg, bekéne lépned a weblapra és a customer service-ben egy ticketet inditani. bár lehet ott a rendelések közt ott lesz a fő indok miért törölték
2011. szept. 28. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
holnap pedig irány a bank biztos ami biztos,
2011. szept. 28. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!