Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha problémám van egy garanciál...

Ha problémám van egy garanciális szervizelő céggel kihez fordulhatok, van-e érdekvédő szervezet ilyen esetekre?

Figyelt kérdés
van egy dell notebookom, gondoltam nem egy gagyi msi-t agy olcsó szemetet veszek hanem egy drágát sok garanciával, szóval erre 3év háztól-házig garancia volt a reklámban amikor rendeltem, a boltban azt írták hogy ez elfogyott de van egy újabb 5000el drágább de ugyan az,azt nem írták hogy ehhez nincs háztól-házig garancia, aztán fogta magát és kevesebb mint fél év után vibrálni kezdett a kijelzőn az egyik szürke árnyalat, gondoltam nem nagy hiba kijönnek megcsinálják, erre felhívom őket, valami sorozatszám alapján kinyögik hogy nem is háztól-házig hanem szervizgarancia van, tehát küldjem el a költségemre és ők visszaküldik a költségemre. Na vonakodva de feladtam nekik 2300 forint volt biztosításostól a feladás, másnap hínak hogy nem találják a hibát meg hogy mi lehet a baja?...pedig világosan leírtam, 1óra múlva megint hívnak hogy ők ilyet még soha nem láttak. Eltelik egy hét felhívom őket hogy hol a gép... az a válasz hogy most készült el visszük a postára, na 2 nap múlva csörög a telefonom rejtett szám, nem tudtam és nem is nagyon akartam felvenni, nem is gondoltam hogy ők voltak, ismét eltelik egy hét és hívom őket hogy hol a gép, na erre hogy ők hívtak, de nem vagyok elérhető,( na az hogy egyszer hívnak egy rejtett számról szerintük ez elég) egyébként azért hívtak hogy hova küldjék, ( már először világosan megírtam hogy hova, hogyan, mennyi, pénzért küldjék, sőt azt is hogy mi a baja és hogy kéne megcsinálni mert egyébként informatikusnak tanultam) nade erre pofátlanul (valamelyik csicska rájött hogy késésben vannak) pofátlanul portosan, sürgősségivel adta fel a csomagot 6000ft-ért, azt hittem lehidalok a legdrágább legközelibb szerviz is megcsinálta volna 7500ft-ért a javítást nekem csak a posta ennyi és 3-4 hétig nemvlt gépem. Nade végre megvan... talán megérte, a jegyzőkönyvben azt írják hogy csomó alkatrészt cseréltek, ennek nagyon megörültem, hogy na talán többe került mint 7000ft, de kinyitom bekapcsolom, és ugyanolyan szär talán kicsit mérsékeltebben vibrál, nagyon fel vagyok húzva. Valaki segítsen nem hinném, hogy megérné perelni de valami panaszt szeretnék tenni és hogy jöjjenek el érte és csinálják meg majd párnap múlva hozzák elém, ne kelljen vele futkosnom és tízezreket költenem rá. Hihetetlen ez a rendszer, ha nem lett volna másik gépem kibukom az egyetemről ezalatt a 3-4 hét alatt amíg nincs mivel tanulnom... felháborító azt hiszik bármit megtehetnek
2011. okt. 27. 20:00
 1/4 anonim ***** válasza:

VIDD A BOLTBA VISSZA AHOL VETTED!


Akár tetszik nekik akár nem te a KISKERREL vagy szerződésben, kötelesek ők intézni neked a garanciális ügyintézést. Akkor is ha megpróbálnak elhajtani a szakszervízbe (meg fogják próbálni).

2011. okt. 28. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Neten rendeltem mert hol is máshol rendelne az ember egy ritka és drága gépet, tehát pécsi bolttól rendeltem akikhez drágább lenne elvinni mint a szakszervizbe rájuk törni az ajtót, egy európai garanciaszervíznek nem szabadna pofátlanul visszaküldeni egy gépet amikor ugyanazt a hibajelenséget mutatja amiért beküldtem. A boltnak nincs felelőssége miután rá van írva hogy európai garancia ők nem vállaltak semmi csak a gyártó. :S
2011. okt. 29. 10:04
 3/4 anonim ***** válasza:

"A boltnak nincs felelőssége miután rá van írva hogy európai garancia ők nem vállaltak semmi csak a gyártó. :S

"


Ez NEM igaz. Mindig MINDEN körülmények között a kiskereskedővel állsz szerződésben, ők a garanciális ügyintézést NEM HÁRÍTHATJÁK ÁT a vevőre. Az más kérdés, hogy te önként úgy döntesz, hogy neked kényelmesebb a szervízbe vinni a gépet mint a vásárlás helyére visszaküldeni. Ez a te döntésed.

2011. okt. 29. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Ezt én értem, de NEM ez volt a kérdés, lényege!

Hanem hogy milyen módon tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni? Vagy verjem szét a fejükön ezt a vackot?

2011. nov. 16. 19:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!