Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Késedelem miatt fordulhatok-e...

Késedelem miatt fordulhatok-e a fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés
Egész pontosan augusztus 31-én kértem először az egyik mobilszolgáltató (továbbiakban: "msz") segítségét, részletfizetésről érdeklődtem, hogy esetemben lehetséges-e. A mai napig nem kaptam választ, a csekkek, felszólítások pedig csak jöttek. Ma, az msz-t megkerülve, sikerült végre kapcsolatba lépnem a behajtócéggel, és velük megbeszéltem a rendezés módját. Ezalatt az idő alatt ( aug.31-okt.12) a kezdeti 40000 Ft-ból lett 65000 Ft tartozás. A kérdésem az lenne, hogy ha ezt "elmesélem" a fogyasztóvédelemnek, esetleg lefaraghatják-e ezt az összeget a kezdeti 40000 Ft-ra? Ha nem, akkor is szeretném nekik megemlíteni, mert nem hiszem, hogy ez így túl korrekt lett volna az msz részéről... Szerintetek van értelme ennek, vagy csak higgadjak le? Köszönöm!
2011. okt. 12. 22:32
 1/6 anonim ***** válasza:
Van értelme.
2011. okt. 12. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Reméltem, hogy nem csak az ideg gondoltatja ezt velem :D
2011. okt. 12. 22:42
 3/6 anonim ***** válasza:
Nincs értelme, ugyanis a szolgáltató nem köteles részletfizetési lehetőséget biztosítani.
2011. okt. 12. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Azt tudom persze, de nemleges választ sem kaptam tőlük.

Megjegyzem, heti rendszerességel hívtam őket (egyszer sem vették fel) és írtam emaileket ( csak automata választ kaptam, melyben annyi állt, hogy "köszönjük levelét, munkatársunk hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot" )

2011. okt. 12. 23:10
 5/6 anonim ***** válasza:

Ha már aug.31-én is a behajtócégnél volt a tartozásod, akkor már nem a mobilszolgáltatóval, hanem a behajtócéggel kellett volna egyezkedned.

A msz. áfszáben benne kell, hogy legyen, hogy mi a panaszintézés módja és hány nap a válaszadási határidejük.

Azt is furcsának találom, hogy a 40ezerből másfél hónap alatt 65ezer lett. Ott a 40ezres tartozáson felül valami más is képbe jött.

A szerződésed és a történtek ismerete nélkül nem lehet megmondani, hogy érdemes-e a fogyasztóvédelemhez fordulni.

2011. okt. 13. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Lehet, de értelmetlen.


Mivel te hiába kérsz a szolgáltatótól részletfizetés, hogyha az már átadta behajtócégnek a tartozást, ők akkor már úgysem tehetnek semmit az ügy érdekében. És így nem is kötelesek válaszolni neked, mivel olyat kértél tőlük amihez "semmi közük".

2011. okt. 13. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!