Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan van ez a TB fizetés...

Hogyan van ez a TB fizetés munkanélkülieknek? Pályakezdő vagyok, munka nélkül hogy fizessek?

Figyelt kérdés
22 éves pályakezdő vagy. Dolgoztam kb 5 hónapot betanított munkásként, aztán elvégeztem egy szakmát, amiben eddig nem tudtam elhelyezkedni. Jött a NAV-tól egy levelem, hogy egy éve nincs fizetve az egészségügyi járulékom, fizessek be közel 80 ezret... Most mit lehet csinálni? Nincs munkából nincs pénzem amit befizethetnék. Pályakezdőként meg kellek a kutyának... Adnátok valami jó tanácsot?

2012. szept. 25. 15:42
 1/9 A kérdező kommentje:
*vagyok
2012. szept. 25. 15:42
 2/9 anonim ***** válasza:
48%
a Tb-járulékról neked kellett volna érdeklődni már jó pár hónappal ezelőtt, ezek szerint orvosnál is rég jártál. a körzeti Kormányablak szociális irodájában kérvényezheted a támogatásukat a tb kifizetéséhez, de így utólag már nehezebb lesz...80ezer ft tartozással. azért érdeklődd meg ott (segélyeket is ott lehet kérni).
2012. szept. 25. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
14%
Önkormányzatnál is érdeklődnék a helyedben, de valóban nem kellett volna várni, amíg felszólítanak...
2012. szept. 25. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
84%
A szociálpolitikai osztályon kitöltesz egy nyomtatványt,és újra van Tb-d.De az elmaradt összeget neked kell kiperkálni,mi is így jártunk,csak ezt teheted.
2012. szept. 25. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
83%

Szia!